Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
|
Emne: GPS opdateringer og medfølgende udstyr? Sendt: 09-Juni-2008 kl. 13:19 |
Står for at skulle have en GPS. Har kigget på testen i Tænk og checket priser. men der er lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan svare på:
Hvad med opdateringer - koster de altid kassen eller er der nogle mærker, som har opdateringer inkluderet i prisen?
Og hvad med udstyr - følger der altid en oplader til bilen med samt en sugekopholder?
|
+ 70 positive handler!
|
|
meta
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 15:37 |
Der må da være bare en af de 16, som har kigget på dette indlæg, som har en GPS og ved om det fx er gratis at opdatere kortet? Eller som vil dele med mig, hvad der var med som stadardudstyr? Please - beder ikke om ekspertvurderinger, bare hvad du ved om din GPS
Og ja, jeg ved godt at tålmodighed er en dyd
|
+ 70 positive handler!
|
|
Frederikwibe
Junior bruger
Oprettet: 24-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 34
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 15:57 |
vi købte en garmin nuvi 250, der følger en kortopdatering med som skal
bruges inden for et år eller noget i den stil...
Derudover fulgte der til denne model ikk noget usb-kabel, som skal bruges
til opdatering, med... Vi havde dog et andet kabel med den rette port...
der var dog sugekop og lader til bilen med...
Er forresten super glad for den den virker bare...
Redigeret af Frederikwibe - 09-Juni-2008 kl. 15:58
|
|
meta
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:00 |
Frederikwibe skrev:
vi købte en garmin nuvi 250, der følger en kortopdatering med som skal bruges inden for et år eller noget i den stil...
Derudover fulgte der til denne model ikk noget usb-kabel, som skal bruges til opdatering, med... Vi havde dog et andet kabel med den rette port...
der var dog sugekop og lader til bilen med...
Er forresten super glad for den den virker bare... |
Det er faktisk en af de modeller, som jeg har et godt øje til
usb kabler har jeg også masser af - de bruges jo til stort set alt (kameraer, remotes mv)
Takker for svaret
|
+ 70 positive handler!
|
|
Kelco
Junior bruger
Oprettet: 09-Maj-2008
Point: 30
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:00 |
meta skrev:
Står for at skulle have en GPS. Har kigget på testen i Tænk og checket priser. men der er lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan svare på:
Hvad med opdateringer - koster de altid kassen eller er der nogle mærker, som har opdateringer inkluderet i prisen?
Og hvad med udstyr - følger der altid en oplader til bilen med samt en sugekopholder?
|
Det er jo ikke alle der lige har tid midt i arbejdstiden ...... Nåh men jeg har selv en Garmin 360 og er godt tilfreds med den.
1. Har lige fået en kortopdatering og mener den koster i omegnen af 7-800 kr. Man er jo efterhånden ved at kunne få en ny GPS til næsten samme pris
2. Til fulgte der lader, holder mm med.
Oplade i nogle timer, tænde for den og ud og køre
|
Mvh Carsten
|
|
meta
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:03 |
Kelco skrev:
Det er jo ikke alle der lige har tid midt i arbejdstiden ...... |
Det glemmer man jo helt, når man selv har fri Takker for svaret
|
+ 70 positive handler!
|
|
mchris
Bruger
Oprettet: 15-Maj-2007
Point: 89
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:03 |
Jeg har fået mig en Garmin Nüvi 250, der var lader til bilen, samt sugekop til bilen.
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D
SonyPS3
Panasonic TH-37PX70
4 stk. podspeakers
Gale 10" sub
2 stk. Dali Concept 8
Dali Motif
KISS VR-558
Nintendo WII
|
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:27 |
Komplette kortopdateringer koster som udgangspunkt kassen. Mener dog at Navigon indfører en form for abbonement,som giver løbende kortopdateringer "gratis". TomTom og Mio tilbyder noget mapshare e.l - hvor brugerne retter event småfejl o.l i aktuelle kort.
|
|
meta
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:49 |
Lennon skrev:
Komplette kortopdateringer koster som udgangspunkt kassen. Mener dog at Navigon indfører en form for abbonement,som giver løbende kortopdateringer "gratis". TomTom og Mio tilbyder noget mapshare e.l - hvor brugerne retter event småfejl o.l i aktuelle kort. |
Har lige været inde og checke. Jo for 750,- kan man få 2 års løbende opdateringer hos Navigon. For de ældre modeller lidt billigere. Det er dog trods alt billigere end de andre mærker
|
+ 70 positive handler!
|
|
Mmoo
Bruger
Oprettet: 22-Februar-2004
Point: 169
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:01 |
Lennon skrev:
Komplette kortopdateringer koster som udgangspunkt kassen. Mener dog at Navigon indfører en form for abbonement,som giver løbende kortopdateringer "gratis". TomTom og Mio tilbyder noget mapshare e.l - hvor brugerne retter event småfejl o.l i aktuelle kort. |
Hvor har du set at Mio tilbyder mapshare ??
|
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:15 |
Mmoo skrev:
Lennon skrev:
|
Måske det forkerte udtryk. Men mener, at Mio tilbyder smårettelser o.l via deres hjemmeside, - som nogle så har forvekslet med gratis opdateringer ? Så vidt jeg husker kræver det registrering. .
|
|
Mmoo
Bruger
Oprettet: 22-Februar-2004
Point: 169
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:18 |
Lennon skrev:
Mmoo skrev:
Lennon skrev:
|
Måske det forkerte udtryk. Men mener, at Mio tilbyder smårettelser o.l via deres hjemmeside, - som nogle så har forvekslet med gratis opdateringer ? Så vidt jeg husker kræver det registrering. .
|
ok ja jeg har opdateret min mio710 men det er jo snart 2 år siden
|
|