Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
erla
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
|
Emne: CDON leveringstid ? Sendt: 09-Juni-2008 kl. 16:34 |
Hej,
Bestilte i forrige uge en stak blu-ray skiver fra CDON.DK - d. 2/6 skriver de; "din ordre er nu leveret"... men jeg har ikke set skyggen af dem endnu.
Skal jeg være bekymret eller er dette helt normalt ?
Det er første gang jeg har købt fra CDON...
/erla
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:15 |
Fik mine POTC i løbet af 3 dage
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Point: 963
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:16 |
Jeg har handlet mange gange med dem, og hver gang er alt gået hurtigt og smidigt. Fejlen kan ligge hos post danmark, desværre er der også en del sager hvor forsendelsen bliver stjålet.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:17 |
ja, normalt er de fremme inden for et par dage.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
erla
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2007
Point: 693
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:22 |
Hmm... så lige der er et track & trace nummer i ordrebekræftelsen - ifølge det ankom de til "Ankomstsorteret privat omdeling i 2000 Frederiksberg" i fredags... bare mærkeligt de ikke så er kommet i går, men kommer forhåbentligt i morgen...
Har bare aldrig været ude for, at det tog såååå lang tid med Postdanmark... men væbner mig med tålmodighed et par dage endnu...
/erla
|
 |
christianp
Bruger
Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Køge
Point: 58
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:29 |
Jeg har desværre mistet op til flere brevpakker hos postdk, 1 gang fra cdon og 2 gange fra dvdstrax her for nyligt. Det er lidt mærkeligt/mistænkeligt.
Alle de ting jeg har bestilt fra dvd.co.uk og mange udenlandske shops er alle kommet frem forholdsvis hurtigt.
Cdon reagerede dog på mine henvendelser og fik gen-sendt mit spil, og til sidst lykkedes det.
Afventer stadig status fra dvdstrax
|
nej
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:33 |
christianp skrev:
Jeg har desværre mistet op til flere brevpakker hos postdk, 1 gang fra cdon og 2 gange fra dvdstrax her for nyligt. Det er lidt mærkeligt/mistænkeligt.
Alle de ting jeg har bestilt fra dvd.co.uk og mange udenlandske shops er alle kommet frem forholdsvis hurtigt.
Cdon reagerede dog på mine henvendelser og fik gen-sendt mit spil, og til sidst lykkedes det.
Afventer stadig status fra dvdstrax
|
jeg har også lige mistet to film, fra dvdstrax. sendt forrige mandag og tirsdag. ellers aldrig problemer derfra.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
christianp
Bruger
Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Køge
Point: 58
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 17:55 |
der må næsten være nogle langfingrede postdk medarbejdere der har spottet hvordan kuverterne derfra ser ud.
Lidt noget skidt synes jeg, for det var sgu nogle fede priser på nogle gode film.
|
nej
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 18:00 |
christianp skrev:
der må næsten være nogle langfingrede postdk medarbejdere der har spottet hvordan kuverterne derfra ser ud.
Lidt noget skidt synes jeg, for det var sgu nogle fede priser på nogle gode film.
|
du har ikke fået svar fra strax?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 20:32 |
christianp skrev:
|
Som postbud hos Post Danmark kan jeg virkelig kun dybt beklage, at der desværre også hos os findes brådne kar, der åbenbart ikke kan kende forskel på dit og mit. I det hele taget fatter jeg ikke, hvis nogen vil sætte deres job og faste indkomst på spil, for et par CD'er, DVD'er eller PC-spil. Jeg turde altså ikke. For hvis det bliver opdaget, så er det ud af vagten - muligvis også med en politi-anmeldelse.
Jeg vil opfordre dig/jer til at indberette det til Post Danmark, hvis forsendelser til dig/jer gentagne gange forsvinder. Det kan også hjælpe Post DK med at finde ud af, om det muligvis er på nogen helt bestemt ruter, at der er en lidt for høj hyppighed af forsvundne forsendelser. Og dermed kan rette søgelyset imod et bestemt postbud. For det sker altså også, at brådne kar bliver taget, med fingrene i kagedåsen, hvis man på forhånd har haft mistanke om urent trav hos en bestemt medarbejder.
Desværre tror jeg mest på, at det nok er i sorterings-centralerne at den største risiko for tyveri ligger.
Redigeret af musicus - 09-Juni-2008 kl. 21:54
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 20:42 |
musicus skrev:
christianp skrev:
|
Som postbud hos Post danmark kan jeg virkelig kun dybt beklage, at der desværre også hos os findes brådne kar, der åbenbart ikke kan kende forskel på dit og mit. I det hele taget fatter jeg ikke, at nogen vil sætte deres job og faste indkomst på spil, for et par CD'er, DVD'er eller PC-spil. Jeg turde altså ikke.
Jeg vil opfordre dig/jer til at indberette det til Post Danmark, hvis forsendelser til dig/jer gentagne gange forsvinder. Det kan også hjælpe Post DK med at finde ud af, om det muligvis er på nogen helt bestemt ruter, at der er en lidt for høj hyppighed af forsvundne forsendelser. Og dermed kan rette søgelyset imod et bestemt postbud. For det sker altså også, at brådne kar bliver taget, med fingrene i kagedåsen, hvis man på forhånd har haft mistanke om urent trav en bestemt medarbejder.
|
noget bestemt sted man skal klage?
jeg har i år gået glip af 6 film, som aldrig er kommet. det sjove er at det er aldrig de film som kommer fra uk. kun dk og sverige. og det er lidt irriterende, man bestiller en film som man gerne vil have på releasedagen. og væk er lortet. og hvor forsvinder de? på sorteringen eller postbudet.
jeg synes jeg kender de fleste bude, for det er tit at de ikke kan få alle ind, så det er jo personlig betjening.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 09-Juni-2008 kl. 20:50 |
flemming larsen skrev:
noget bestemt sted man skal klage?
jeg har i år gået glip af 6 film, som aldrig er kommet. det sjove er at det er aldrig de film som kommer fra uk. kun dk og sverige. og det er lidt irriterende, man bestiller en film som man gerne vil have på releasedagen. og væk er lortet. og hvor forsvinder de? på sorteringen eller postbudet.
jeg synes jeg kender de fleste bude, for det er tit at de ikke kan få alle ind, så det er jo personlig betjening.
|
I første omgang skal du rette henvendelse til Post Danmark's kundeservice - så vil man starte med at eftersøge pakken internt.
Der kan jo være sket en menneskelig fejl: At pakken i stedet for at gå til omdeling i Vesterbrogade i 8000 Århus C, så i stedet er kommet til omdeling i Vesterbrogde i 9000 Aalborg. (et ikke ukendt eksempel på maskinel sorteringsfejl) Eller at den er blevet postanmeldt, og ligger til afhentning på et posthus i Aalborg. 
Så kan man måske være heldig at fange den, inden en stakkels postarbejder returnerer pakken til afsender, som "ubekendt" eller "uafhentet". Så sørg for at få forsendelsen efterlyst, i første omgang. Måske dukker den alligevel op.
Redigeret af musicus - 09-Juni-2008 kl. 21:26
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |