|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fiskesea ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 28-Maj-2008 kl. 19:52 |
Hej alle Recordere.dk brugere.. Jeg er ny her på forummet, og jeg står og skal finde en ny bærbar computer og derefter ville jeg prøve at rådførere mig med nogle af jer som er lidt mere inde i det. :) Det jeg efterhånden går efter ved en bærbar computer er stabilitet, jeg har efterhånden oplevet en del tekniske problemer o.l. pga. at det har været noget skrammel eller lignende. Så jeg vil høre hvilken bærbar I vil vælge hvis der skal være lidt kvalitet over den og være stabil? Evt. hvilke komponenter der vil være at foretrække? - Jeg vil dog sige at det skal ikke være det dyreste, selvom jeg godt ved at med prisen følger ofte kvalitet. Håber at I vil hjælpe mig lidt. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
HP produkter er glimrende, så IMHO kan du roligt købe en HP, det eneste der er skrammel, og det er uanset hvilket mærke du køber, det er OSen PCer sælges i dag desværre kun med Vista. Det kan man ikke klappe i hænderne over. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis stabilitet og fysisk kvalitet er vigtigere end prisen, så bør du helt sikkert købe IBM (Lenovo har overtaget produktionen, men kvaliteten er den samme). Jeg ejer selv to styk og vi brugte kun IBM på mit tidligere arbejde og der var (næsten) aldrig problemer med dem. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Hvad skal du bruge den til???? |
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Efter min mening skal du sikre dig at processoren er en Intel Core 2
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Der er da ingen som tvinger en til at købe en Vista PC. DEr findes da heldigvis alternativer. Hmm HP er ok men heller ikke bedre. Jeg har allerede kværnet et par HP'er, fra deres prof serie. De holder ca 1 år. |
|
![]() |
|
cpedesign ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Mht. til OS, så synes jeg personligt Ubuntu(gratis download) eller XP er et godt alternativ til Vista. Især vis ens pc ikke er helt ny, eller bare ligger et par "hakker" under dagens standart.
|
|
![]() |
|
fiskesea ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg skal personligt bruge den til kontor arbejde og alm. brug på nettet. Jeg overvejer dog også at finde en til min søn som hovedsagligt skal spille på den det er hvis spil som WoW og Counter Strike han spiller i tiden... Og i øvrigt mange tak for de gode anbefalinger..! - Jeg har tænkt mig at bruge XP da jeg synes at Vista stadig har for mange "børnesygdomme" og bruger for meget systemkraft. Hvor meget betyder det at det er en Intel Duel Core2 processor? Håber på lige så mange kvalificerede beretninger. :) |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Jeg kan godt anbefale Zepto, er vildt godt tilfreds med min, og efter min mening bedst til prisen
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, tak for svaret... Er de flestes mening her efter? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er ikke så vigtigt hvilket mærke du vælger En dyr IBM/Lenovo er bygget af bedre materialer og kan tåle lidt mere, men hvis du behandler den ordentligt vil alle mærkers laptops kunne holde længe. Hardwaren der benyttes er basalt detsamme - så kig på specs, sammenlign design (hvis det er noget design du foretrækker over andet) og vælg den hvor du får de bedste specs til prisen. Core2Duo kan anbefales - det er de processorer der giver bedst ydelse. 2 gb ram er at foretrække, og jeg vil anbefale at holde dig til XP istedetfor Vista - harddiskplads er mindre vigtigt for harddiskplads påvirker ikke ydelsen, men kun hvor mange data der kan ligge på selve laptoppen. Til din almindelige laptop er det fint nok med eks. Intel GMA x3100 grafik - til din søns laptop skal du sørge for at få et godt grafikkort med dedikeret RAM, eks. Nvidia 8600 eller ATI 2600 Her er et eksempel på en laptop der kan det meste til 6000,- http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=408035&se archArea=&Soegeord= Og en der kan lidt mindre til 5152,- http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=437247&se archArea=&Soegeord=
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for det fyldstgørende svar! - Det hjalp mig virkelig godt på vej, så det er generelt de "kendte" mærker man skal gå efter ved komponenter? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |