recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere rygter Xbox 360 & Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlere rygter Xbox 360 & Blu-Ray

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
EdbJan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Flere rygter Xbox 360 & Blu-Ray
    Sendt: 09-Juni-2008 kl. 10:56

Hej

http://gaming.dk.msn.com/artikel.aspx?cp-documentid=8521962

Måske denne gang       men lad os nu se.

EdbJan
TH50PZ800/DMP-BD50/DMR-EX87
SA-BX500/Bose ACOUSTIMASS
PanaShoppen
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 12:00
Eurogamer fra i dag:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=148312

"Microsoft entertainment and devices boss Robbie Bach has shot down rumours there will be a Blu-ray Xbox released in time for Christmas.

He told the San Francisco Chronicle that his focus was on digital distribution for the foreseeable future, with next-generation plans "so far out that there isn't anything to talk about"..."
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 12:13
Hvornaar indseer I at I bare skal koebe PS3'eren og loese alle jeres problemer med den Box?

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 14:47
"Kunne være sejt med en model med blu-ray, hdmi, indbygget strømforsyning og støjsvag til under 3.000 kr"

Så mangler vi kun: bedre kompabilitet med after-market hdd, støj, bluetooth, wireless og en farve som passer ind med designet på moderne tv o lign - mat sort og grå/lime passer ikke ind i den moderne designfilosofi.

Det er sq farligt at købe 360 - der kommer en ny og bedre hvert halve år efterhånden

men ja, køb en ps3 og vær glad

Redigeret af Anima - 09-Juni-2008 kl. 14:48
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:20

Der vil jo altid være nogen som bedre kan lide xbox360, jeg er selv en af dem. Jeg har haft min ps3 i nok et halvt års tid, Men spillet sammenlagt en halv time på den. håber det ændre sig lidt på torsdag når jeg skal hente MGS4

Jeg vil da give jer ret i den er federe end xbox, med de ting den kan og har indbygget, Men til online spil skuffer den jo for vildt i forhold til xbox.

Men håber da selv jeg snart kan begynde at nyde min ps3 med ordentlige spil.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 00:13
en halv time? - det var ikke meget

Jeg har spillet demo'er omkring 5 timer, og gamet en del GT5 prologue. Jeg er fuldt ud tilfreds.

Rigtigt nok, så er online-delen skuffende ift. Live, men Live har også en del tid mere på bagen. Desuden giver jeg ikke én rød reje for at game over internettet, hvilket passer mig meget fint.

Jeg sammenligner det lidt med WoW - der er seriøst nogle som har brugt for mange penge på ét sk*** spil, for ikke at snakke om tidsforbruget på at jage trolde og vildsvin.
Til top
The-Bas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 02:02
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvornaar indseer I at I bare skal koebe PS3'eren og loese alle jeres problemer med den Box?

Hvilke problemer?

Mener du det STORE problem at der rent faktisk er spil der er værd at købe?
----
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 07:54

Anima: Det kan godt være det er sneget sig op på en 1 time med demoer. Men de fleste spil jeg havde til ps3 solgte jeg og købte til xbox i stedet. Og så vil jeg gerne have de spil som man kun kan få til ps3. har aldrig prøvet Uncharted: Drake’s Fortune, Så det har jeg stadig til gode

jeg er bare glad for at have begge konsoller, Da de er fede på hver sin måde.

Men vil give ret i man får mere for pengene ved at købe en ps3, da den har bluray, trådløst net og alt det indbygget.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 09:02

@EdbJan

Naa ja, for der er slet ikke spil til PS3'eren, der er vaerd at koebe

IMO det er noget pjat at sige at Boxen har flere fede spil. Men, fred vaere med det.

Det er jo ogsaa svaert at lave noget saa godt som HALO ...... NOT!

Et problem er aabenbart at den ikke har blu-ray, ellers ville denne traad vel ikke eksistere?

Et andet problem er, at den larmer som en stoevsuger og det er der bare ikke noget, der kan afkraeftes. Man kan sgu hoere den selvom der er skruet op.

Og saa skal jeg lige naevne den 1,5KG tunge stroemforsynig - den er bare top nice!

Et tredje problem er at joypadet er FOR tungt. Eller rettere det er tungt, for mig er det ogsaa for tungt.

Og saa de naevnte problemer med manglende wireless osv.

Noget jeg har glemt?

Nu lyder mit indlaeg som fanboy crap, det er det ikke. De naevnte ting er fakta og kan ikke vendes til noget positivt (bortset fra tyngden paa joypadet, maaske kan nogen lide det). 

I oevrigt forstaar jeg slet ikke hvordan PS3 "skuffer" ved online spil i forhold til Boxen? Er det kun pga. de achievements? Det er fair nok, hvis man gaar saa meget op i det. Ud over det kan jeg ikke se hvad problemet skulle vaere.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@EdbJan

Naa ja, for der er slet ikke spil til PS3'eren, der er vaerd at koebe

IMO det er noget pjat at sige at Boxen har flere fede spil. Men, fred vaere med det.

Det er jo ogsaa svaert at lave noget saa godt som HALO ...... NOT!

Et problem er aabenbart at den ikke har blu-ray, ellers ville denne traad vel ikke eksistere?

Et andet problem er, at den larmer som en stoevsuger og det er der bare ikke noget, der kan afkraeftes. Man kan sgu hoere den selvom der er skruet op.

Og saa skal jeg lige naevne den 1,5KG tunge stroemforsynig - den er bare top nice!

Et tredje problem er at joypadet er FOR tungt. Eller rettere det er tungt, for mig er det ogsaa for tungt.

Og saa de naevnte problemer med manglende wireless osv.

Noget jeg har glemt?

Nu lyder mit indlaeg som fanboy crap, det er det ikke. De naevnte ting er fakta og kan ikke vendes til noget positivt (bortset fra tyngden paa joypadet, maaske kan nogen lide det). 

I oevrigt forstaar jeg slet ikke hvordan PS3 "skuffer" ved online spil i forhold til Boxen? Er det kun pga. de achievements? Det er fair nok, hvis man gaar saa meget op i det. Ud over det kan jeg ikke se hvad problemet skulle vaere.

Hvad fanden har online gaming med achievements at gøre?

Jeg har næsten 80 spil til min xbox360, Og der er det da største delen man får dem ved single player, Og så en smule online også.

Og du skriver du ikke kommer med fanboy crap, Det er da lige hvad du gør. jeg har skrevet at jeg bedst kan lide min xbox360, Men har ikke sagt en ps3 er en dårlig maskine. Og det med controller er jo også en smagssag, For der kan jeg ikke lide den til ps3, den er for let.

Der er jo en grund til jeg har næsten 80 spil til xbox og 4 spil til ps3.

Så alt det der er jo bare din mening, andre har en anden.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 09:57

Jeg spurgte jo til online delen, og kunne ikke se hvorfor den er bedre paa boxen ifoelge dig? Jeg havde ikke andet bud end achievements. Det har du stadig ikke forklaret...

Der er jo en grund til jeg har næsten 80 spil til xbox og 4 spil til ps3

Er det fordi de har bedre spil? Eller er det fordi boxen har vaeret paa markedet nogle flere aar og du har samlet en kollektion?

Helt aerligt, de fleste spil kommer til begge konsoler, og naturligvis er der flere til boxen qua flere aar paa markedet, men de kan ikke alle vaere super gode.

Og nej, det er stadig ikke fanboy snak. Jeg blev bedt om at kommentere paa problemerne/det negative ved boxen, og det gjorde jeg.

Det eneste du kunne paapege fra min liste er, at controlleren er en smagssag - hvilket jeg _allerede_ indikerede i min post.

Desuden, hvis du kan lide en tungere joypad, saa koeb DS3 til din PS3. Den vejer saadan ca. dobbelt saa meget som alm. Saa tungere men ikke for tung.

BORING!
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 10:01
Efter min mening bliver 360 bare mere og mere lig PS3.

farven:

360 launch = kedelig grå
360 elite = matsort

Forbindelse:

360 launch = component
360 elite = HDMI

Og nu måske også blu-ray drev

Den næste 360 får nok også wireless, mulighed for at man selv kan opgradere harddisken med en vilkårlig harddisk - og så bliver den nok også snart mindre lydhør - og måske dropper de den udvendige strømforsyning - præcis ligesom PS3

Jeg har prøvet begge konsoller, men jeg følte jeg fik mere for pengene ved PS3. Hvis bare MS havde lavet 360'eren bedre, så kunne jeg da nok have siddet med den den dag i dag
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu