|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() Sendt: 10-Juni-2008 kl. 14:14 |
Jeg er blevet træt af alle mine fjernbetjeninger og vil derofr finde en universal, men hvad skal man vælge ? Jeg har kigget lidt på:
Den skal kunne styre mit samsung tv pioneer forstærker samt erstatte min imon eller mce remote. Det jeg godt kan lide ved Philips remoten er at der er slideshow til når man høre musik. Men er det noget der virker ordenligt og hvilke programmer understøtter det ? Håber i har nogen gode forsalg også gerne andre ind de to jeg selv har kigget på :) Mvh Morten |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Jeg vil mene at sideshow er umodent endnu, desunden er den philips i s/h Jeg har selv en harmony 895, den er jeg meget glad for. den er intuitiv og ikke mindst konevenlig. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg er enig(Konen Dito), harmony er vejen......Sideshow er flot på papiret men i praksis ak ak.. I øvrigt har Microsoft jo et officielt samarbejde med fx ricavision, som til trods for adskellige forsøg ikke er lykkedes med noget sideshow. (Det er snart 1 1/2 år siden de annoncerede at sideshow var fremtiden og at de havde en løsning) Ms og Ricavision).... Philips'en virker bevares, men skal man have flere ting til at virke sammen......Så er Harmony vejen....Kommer enda med en hjælpeknap til Koner even, som sparer mig for meget arbejde... Redigeret af Patriarken - 10-Juni-2008 kl. 16:26 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Har srm7500 og har kun haft positive oplevelser med den, og har nu haft den siden lancering.. Kender ikke harmony men det er rigtig at display er sort, men med musik delen fungerer sådan set ok. Har eftefølgende brugt den til alle mine andre enheder, og kører stadig kun med 1 remote til alt. (har dog ikke mce mere) philips er nok lidt mere stil, og harmony lidt mere brugervenlig, da de har en størrere db til diverse enheder, hvor jeg primært har måtte indkode mine remotes, det er jo dog kun 1 gang man gør det.
|
|
![]() |
|
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Har også kun gode erfaringer med srm7500 og købte den primært fordi den havde RF understøttelse. Benytter den med Vista Media Center, iTunes og PX80. |
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg synes softwaren til Harmony er forfærdelig! Der er lagt op til total musearm, når musen hele tiden skal køre fra øverste venstre hjørne til nederste højre hjørne for at vælge i checkbokses hhv. "previous"/"next" knapper, når man skal konfigurere remoten. Desuden er den over-pædagogisk .... "Er du nu helt-helt sikker?" og "Husk nu at tilslutte remoten lille ven" ... Kunne godt bruge en ekspert bruger mode ... Eller måske ligefrem adgang til programmering via et script sprog. Men det er selvfølgelig ikke hele tiden, at man skal rode med opsætningen (heldigvis).
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Kan høre der er masser af delte meninger om de to produkter :) Men kan en af jer der har Philips SRM7500 oplyse om man kan bruge f.eks winamp / mediaportal til sideshow ? |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Kort og godt - Nej |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
den fungerer med wmp11 :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg køber en Logitech Harmony fjernbetjening er Logitech Harmony One Advanced Universal Remote modellen så fin nok eller skal man vælge en af de andre ?
|
|
Samsung LE40M86BD
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Harmony One virker rigtig lækker synes jeg, men den mangler en (IMO) vigtig feature: RF. Jeg har selv en Harmony 895 og en af de rigtig fede ting er dens mulighed for at sende til en RF-modtager, der videresender med IR til de enheder man har. Det giver en enorm fleksibilitet. De to vigtigste argumenter for RF er:
/Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
Seeker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg købte for et par uger siden Harmony One og er ind til videre ganske positiv overfor produktet. Jeg kan ganske vist godt genkende problemet med de lidt lange transmit-tider, men omvendt så er der vel ikke så mange produkter der kan modtage RF? Mht. programmeringen, så er jeg imponeret over de ekstremt mange enheder der understøttes (vist > 225.000). Fandt selv min gamle Blue Tinum DVD-afspiller! Så alt i alt mener jeg det er et anbefalelsesværdigt produkt. Mvh Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |