recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet via 3g mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInternet via 3g mobil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Emne: Internet via 3g mobil
    Sendt: 10-Juni-2008 kl. 21:14
Er der nogen der har erfaringer med at bruge en laptop sammen med en 3g mobil til internet brug? Jeg har tidligere prøvet med gprs - men det var godt nok    l a n g s o m t . . .
Til top
abadabadoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 21:50

Hej Mortenf.

Jeg har haft det et års tid og jeg er meget tilfreds med det. Har prøvet i bilen og det fungere fint og jeg ser TV på arbejdet gennem en Slingbox og det virker også fint og download går rigtig hurtigt. Kan varmt anbefales.

Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af abadabadoo abadabadoo skrev:

Hej Mortenf.

Jeg har haft det et års tid og jeg er meget tilfreds med det. Har prøvet i bilen og det fungere fint og jeg ser TV på arbejdet gennem en Slingbox og det virker også fint og download går rigtig hurtigt. Kan varmt anbefales.

Bruger du blue tooth til telefonen? Og hvad skal man ellers gøre? Skal data-forbindelsen oprettes? Eller der den altid klar på mobilen?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu