recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zepto Zview 32” - Spild af penge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZepto Zview 32” - Spild af penge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
coolsimonps Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Zepto Zview 32” - Spild af penge?
    Sendt: 14-Juni-2008 kl. 17:11
Flere har nok set tilbuddet på mandag, med Zepto Zview 32” til 2500 kr.

Har læst lidt kommentarer rundt omkring, hvor folk ikke lyder helt positive.. Men er tv'et pengene værd, eller lige til at smide ud? For 2500 er kanon billigt, faktisk det billigste 32" jeg overhovedet kan finde..

Altså køber jeg kun et nyt tv, fordi det er så billigt.. Pt. har jeg bare et 14" crt, men når jeg nu flytter hjemmefra snart, ville et større tv være cool..

LINK TIL TV'ET

På forhånd tak.

Redigeret af coolsimonps - 14-Juni-2008 kl. 17:50
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:11
Til 2500 skal man ikke forvente det store.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive lidt mere om dine forventninger til skærmen - hvis du bare skal se nyhederne, så er den fin nok, men..

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:14
Det skal bare være sådan en all-round skærm til daglig brug og film i weekenderne.. Jeg er udmærket klar over at det ikke er Loewe kvali ;)

Spørgsmålet er, når jeg som alm. tv bruger, vil opleve at det er helt håbløst tv?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:30

Set i lyset af prisen på TV'et og dit nuværende setup, samt at jeg gætter på du er ung (siden du snart flytter hjemmefra) og måske blot skal have et rigtigt billigt "start tv" til almindeligt brug dit nye sted - så tror jeg bestemt ikke du vil opleve det som et helt håbløst TV

Når TV'et modtager mindre positive bemærkninger herinde, skyldes det mest at de fleste herinde er kritiske entusiaster der helst vil have det bedste.

Men jeg kender rigtigt mange mennesker der ikke kan se forskel på de bedste high-end tv og de dårligste standard tv - eller ihvertfald ikke syntes forskellen er så stor at det betyder noget for deres dagligdags tv-kiggeri.

TV'et er sikkert ligesågodt som et LCD der kostede 10.000 for bare et år siden, eller 15.000 for 2 år siden.

Er det pengene værd ? Ja, det vil jeg mene, 2.500,- er jo ingen penge.

Kan du få noget andet der er bedre ? ikke til 2.500,- for der findes ikke andre til den pris, men du kan sikkert godt finde noget der er bedre hvis du ofrer 5-6000,-

Redigeret af spawn - 14-Juni-2008 kl. 19:35
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:33
Spawn.. Din anskuelse er helt rigtig... Jeg drømmer da også om et lækkert LCD og ser da ofte diverse anmeldelser på bla. gear-online.dk - men jeg ønsker bare ikke at sætte så mange penge i et tv pt.

Så hvis jeg på mandag, kan komme igennem til deres onlinebestilling, køber jeg det ;)

Tak for svarene
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:35

Du kunne også overveje brugt - der var eks. en der ville sælge sit Panasonic 37px70 for 4.500,- herinde - så får du et tv der er MEGET bedre for kun 2000,- mere.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:40
Ja det er selvfølgelig rigtig nok.. Men så kunne man jo gå et skridt videre og købe et nyt til 8000 osv.. ;)
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2008 kl. 19:51

Ja - det kan være svært at sige stop 

Til top