|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() Sendt: 13-Juni-2008 kl. 15:36 |
|
Ideen er droppet
Hej Jeg kom på den geniale ide at der sikkert er andre end mig der gerne vil have sig et TH-42PZ85 til billige penge.. Så nu ville jeg lige høre om der er andre der er med på et sådan nyt fællesindkøb ? (ved godt det sidste kun lige er slut, men denne gang er det DK modeller - til næsten samme pris) Det drejer sig som sagt om Panasonic TH-42PZ85 fra DANMARK.. Han får dem hjem om 10-14 dage, så vi har lidt tid til at finde ud af det, men skal stadig gerne have hurtig tilbagemelding..! Den flinke mand fra Fleggaard fortalte mig at jeg DK modellerne kommer til at koste ca. 12.500 normalt ved afhentning, men mon ikke, hvis vi er nok, kan få den 1 tusse ned eller måske mere.. jeg skal bruge et ca. tal for hvor mange der vil være med, for at han kan give en pris, så I må meget gerne give svar hurtigt.. (man henter selv igen denne gang, eller måske går sammen om det) Så hvem vil have sig et suverænt fjernsyn "mega" billigt ? (billigste pris jeg har set: 11.950 afhentet og parallelimporteret fra et eller andet andet land end DK) (han stempler gerne garantibevis, og så er det noget med man kan få den lavet i DK af Panasonic DK - ved ikke helt hvad EU garantien fra Panasonic indbefatter udover dette, men det kan jeg da lige finde ud af, hvis nogle vil vide det? ) Redigeret af NoNameDesigndk - 06-Februar-2009 kl. 17:25 |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
hvis vi er nok kan det muligvis lade sig gøre, men jeg kan seriøst intet love.. og for at være ærlig tror jeg ikke helt han kan komme så langt ned, men ved det ikke.. min kontakt ved Fleggaard ville se om han kunne trække i nogle tråde på mandag.. så hvis jeg kan få et indblik i hvor mange der kunne være interesseret kan jeg få en pris af ham.. altså om vi kun er 2, 5, 10, 20 eller hvor mange vi nu er.. DK model til 10.500 har jeg endnu ikke set.. og det varer også længe.. de ligger som regel på 14.000 og op.. (såsom AV-connection som sælger gennem danske distributører af Panasonic, eller Panasonic Centre) Hvis vi snakker parallelimporterede E modeller snakker vi rigtigt nok 11.950 afhentet ved Easyshopping pt.. Dette drejer sig om en model købt i Danmark, og solgt i Tyskland.. bl.a. derfor den billigere pris end Panasonic Centre i DK.. Jeg ta'r lige fat i Panasonic DK på mandag for at høre dem om hvad en EU garanti dækker m.m. så vi ved hvad for noget garanti /reklamationsret m.m. vi har i forhold til hvis man nu købte ved Cinemagic f.eks. til 12.129,- altså parallelimporteret så man ingen "garantier" får af Panasonic, men "kun" for noget af forhandleren.. Ventetiden er jo kun omkring 2 uger +/- hvis vi er hurtige.. de sælger dem endnu ikke på deres hjemmeside jo.. men som sagt regner Fleggaard med en normal salgspris på 12.500.. Sidste gang I lavede dette slags køb fik I ham 1000 ned i forhold til udsalgspris (synes jeg stadig bliver en fornuftig pris - 11.500) men det afhænger jo af hvor mange vi er, om hvor meget han vil gå ned.. pt er vi jo muligvis kun 2.. og ingen fra flatpanels endnu.. |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
e45083 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hej, Var det ikke meget mere interessant at høre hvad Fleggaard kunne sælge et 42PZ800E for ? På internettet i Tyskland kan det købes for 1675 Euro = 12500 kr. ex fragt. Hvis han kan sælge til noget der ligner den pris, er jeg ihvertfald interesseret. Fordele ved 42PZ800E fremfor 42PZ85E:
De ekstra penge er givet rigtig godt ud synes jeg. mvh Hans |
||
![]() |
||
![]() |
|
hmm kunne sikkert også være interessant, men nu har de jo ikke lige den i
deres sortiment, men jeg kan da lige spørge om den kunne fås hjem og til hvor meget.. hvor mange tror du ville deltage i sådan et køb af pz800 ? |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
dingdong ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Jeg er heller ikke afvisende hvis PZ800 er fornuftigt priset. |
||
![]() |
||
Kimbro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Hej. jeg har fulgt med i jeres lille snak og ville også gerne ryge med på et 42PZ800E, hvis prisen ligger på et nogenlunde leje. Kim |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har snakket med Panasonic DK i dag
EU garantien var i følge ham jeg snakkede med, egentlig bare noget der gjorde, at du kan få lavet dit produkt i et EU land på garantien, uden at skulle betale.. Han sagde også at ved handel i DK med parallelimporterede kunne man også få den udfyldt, og på denne måde få Panasonic DK's servicecentre til at lave det på garantien.. men ikke noget pickup-and-return .. det var forskelligt fra forhandler til forhandler påstod han, også på DK modeller solgt i DK.. Ringer lige til et af deres serviceværksteder i morgen for at høre nogle af dem som sidder med dette til dagligt siger, og få muligvis at få det på skrift.. Har hørt fra Fleggaard: "Vi får DANSK modeller hjem. Har lagt den på nettet, og meldingen var ca. en uge til 10 dage." Så i løbet af næste uge skulle de være klar.. |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
Mr Andreasen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hvilken dvb tuner er det? dvb-c ? Jeg kunne også være interesseret i at deltage i fælleskøbet af pz800 hvis prisen er god.. Mvh Andreasen |
||
Denon AVR-3805, Denon DVD-3930, B&W DM 6 serie surround, JVC billedrørs-TV
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm det ser ikke ud som om der er den store tilslutning, så med mindre
dette ændrer sig i løbet af de næste par dage, dropper jeg den ide og køber et til mig selv som egentlig planlagt.. Hvis Fleggaard nu kan hente 42PZ800 hjem til fornuftig pris, hvem ville så være med ? hvem er interesserede i denne model ? |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har oprettet et nyt emne om interessen for 42pz800.. stem der + skriv,
så har jeg noget at gå videre med til Fleggaard.. ;) fælleskøb af pz85 er ikke helt lukket endnu.. sig til hvis du er interesseret.. EDIT: Mr Andreasen, jeg ved ikke hvilken tuner der er MPEG-4 i pz800.. tjek Panasonic.dk Redigeret af NoNameDesigndk - 17-Juni-2008 kl. 22:00 |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
e45083 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Det er en DVB-T tuner - perfekt når Boxer kommer på banen. mvh Hans |
||
![]() |
||
abagnale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Jeg kunne godt være interesseret, hvis fælleskøbet af pz800 ikke bliver til noget.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |