|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() Sendt: 06-Juni-2008 kl. 09:51 |
Jeg står og skal bruge en ekstern harddisk, men jeg aner ikke hvilken producen, der er bedst for tiden. (tidligere skiftede det jævnligt) Jeg skal have noget i størrelsesordenen 500 GB til 1 TB, og jeg vil helst ikke over 1,30 kr./GB. Tidligere var disse mærker velanskrevne og produkterne var fejlfrie, gælder det mon stadig? Så er der nogle bud på hvilke/t mærke/r, der er de/t bedste til prisen pt.? Redigeret af Non-Desperado - 17-Juni-2008 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
WD og Samsung, men jeg tror ikke det kan lønne sig som sådan at købe en ekstern. Køb en løs HDD og et kabinet. Har lige købt en Samsung 750 (HD753LJ) til 605,- . Men ellers er det et spørgsmål om du vil betale ekstra for WD green line HDD'er |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Åh, det skulle jeg måske have skrevet. Jeg vil hellere give de par kroner ekstra og få et komplet produkt. Men tidligere købte jeg dem også separat, ligesom jeg samlede mine PC'er selv. Men nu er jeg blevet en magelig skid, der bare vil have tingene fra fabrikken, og lige til at slutte til. Men WD og Samsung har jeg noteret mig. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det tror jeg ikke der kan siges noget generelt om. Det kommer an på hvad man værdsætter mest: Ydelse, lavt støjniveau, lavt strømforbrug, lav varmeudvikling samt ikke mindst holdbarhed. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Umiddelbart vil jeg sige holdbarhed og "rimeligt" støjniveau. Samsungen siger ikke noget, jeg kan høre på normal afstand, så måske? Det er ikke dyrebare data, der skal ligge på den/dem, men typisk er det film optaget fra TV-tuneren og egen musik. Det er for at jeg ikke skal ligge og rode med 200 DVD-skiver, der naturligvis er billigere pr. GB, men altså også langsomt og knapt så let tilgængeligt. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg valgte så en Maxtor 750 GB fra LG-ganten og den virker fint og er nærmest lydløs. Anyway, nu handler det om en ny TFT-skærm til den stationære PC. Hvis jeg nu siger: Er der så et bud på en skærm, eller er det hip som hap så længe man holder sig til Samsung? Redigeret af Non-Desperado - 17-Juni-2008 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Seagate er rimeligt støjsvage, og så er de vist de eneste, som giver 5 års garanti på deres diske...! M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg havde helt sikkert valgt en Xerox: http://www.xerox-displays.com/XM7series.html Har i forvejen en 19" Xerox i 4:3. Super flot skærm, med rigtig antirefleksbehandlet kontrastskærm af glas. M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men du kører jo også Såb, såååh.... Nå men, jeg vil da notere mig dit bud på en skærm. |
|
![]() |
|
![]() |
Tjah, de produceres af Mag Monitors. Ved ikke hvilket panel som sidder i. M.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Lige nu har jeg en Dell 1907FP, og den er egentlig fin, men efter at have brugt en 20" bærbar i nogle måneder, så er 4:3-formatet bare ikke mig længere. Men jeg kunne jo også kigge hos Dell efter skærmen, men de benytter sikkert også en skærm "ude fra byen", så hvis nogen ved hvem der leverer til Dell, så kan jeg jo sammenligne priser. Edit: Dell er udelukket, da leveringstiden iflg. deres hjemmeside er 3+ weeks. Redigeret af Non-Desperado - 17-Juni-2008 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
![]() |
Mener at Viewsonic tidligere har leveret skærme til Dell. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |