|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 18:46 |
Har lagt mærke til at min PS3 tiltrækker meget støv, selvom den står inde i et skab.
Hvordan renser rengører jeg så PS3'en, uden at ridse den? |
|
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Er det en 40GB du har? så kan du fx lave en blæsertest som spytter en del støv ud. http://scawley.wordpress.com/2008/04/13/ps3-clean-your-40gb- with-a-simple-test/ |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Tak for linket - det vil jeg helt sikkert tjekke ud
![]() Men jeg tænkte nu mere på selve overfladen som ret nemt bliver støvet. Har prøvet og tøre den af med en klud, men så kom der bare en masse ridser i det sarte piano lak. Nogen der har nogle ideer? |
|
|
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Du kan bruge sådan en fiber klud man også bruger til fladskærme
|
|
![]() |
|
![]() |
Det prøver jeg så
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Swiffer er din ven!
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det skal være en microfiberklud!
Kan købes enten i Kvickly, eller i Aldi som spotvare - jeg købte en pakke med 2 i aldi for 25 kroner.. Rengør med demineraliseret vand, og vupti! |
|
![]() |
|
KasperC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Ahh, en støvklud kan vel også gøre det, med mindre man har brugt sin PS3 som dækserviet så er vand vist unødvendigt.
|
|
Med venlig hilsen
Kasper C Panasonic 42px70 | Playstation 3 PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |