|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
msi911 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 22:45 |
Hej Hvordan tilslutter man ikke-B&O-højttalere til et BeoSound Ouverture anlæg? Jeg er ikke så teknisk anlagt, at jeg kan lave nye kabler Derfor vil jeg også spørge om, hvorvidt det er smartest at købe aktive eller ikke-aktive højttalere til BeoSound'en. Jeg vil ikke købe B&O-højttalere. Jeg håber, at nogen kan/vil hjælpe med en løsning. På forhånd tak |
|
X-Plane - World's best flight sim: http://www.x-plane.com
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Et sådan anlæg kan vist kun bruge aktive højtalere. Det er ikke så lige til at bruge andre enheder til B&O systemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
du kan ikke benytte ikke aktive højttalere med B&O da der netop ikke er et effektforstærkningsmodul i disse. en separat effektforstærker eller aktive højttalere (højttalere med effektforstærker indbygget) er derfor eneste mulighed vær opmærksom på at man ikke nødvendigvis kan tilslutte tingene direkte "out of the box" |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det var jo faktiskt også det jeg skrev. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
msi911 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Forstår jeg jer ret, at hvis jeg køber aktive højttalere, så kan de tilsluttes direkte forudsat jeg kan få fat i en DIN-adapter?
|
|
X-Plane - World's best flight sim: http://www.x-plane.com
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
ja og nej, hvis du kan adaptere B&O DIN stikket, så ja.
Radiomanden, ja, det gjorde du, jeg tillod mig blot at skære det ud i pap og svarer specifikt på spørgsmålet omkring "ekstra forstærkerbokse". |
|
![]() |
|
![]() |
Som udgangspunkt ja, men det vil ikke nødvendigvis virke, da en del af B&O systemers funktioner ligger i højtalerne. Som skrevet i tråden, så er det ikke givet at en OUTB løsning virker. Derudover hvem laver aktive enheder der kan bruges med B&O. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan kontakte Peter Pan, han kan give dig en løsning på problemet. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |