|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Watergate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 15-Juni-2008 kl. 08:49 |
Hej alle, Min søn og jeg har i fællesskab spillet os frem til de sidste baner i spillet og spillet har automatisk gemt vores fremskridt. Så sker der så det, at min søn kommer til at pille lidt for meget og vupti så er alle vores fremskridt gemt. Jeg ville gerne høre, om der findes et sted, hvor vi kan åbne op for banerne uden at skulle bruge månedsvis/dagevis på at komme videre dertil, hvor vi egentlig var nået frem til? Håber I kan hjælpe os. PFH TAK Watergate |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvis han er kommet til at slette jeres save-games, er der nok ikke meget, I kan gøre for at få dem tilbage.
Men I kan jo altid downloade save-games på nettet, fx: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/932369.html |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Watergate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej andefeldt, Tak for din besvarelse af mit spørgsmål. Nu har jeg aldrig downloadet saved games, men hvordan får man dem over på PS3´eren så de bliver spilbare? Håber du kan hjælpe? TAK Hilsen Watergate |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Har ikke prøvet selv, men du kan vel hente save-game ned på din computer og så smide det på en USB nøgle og på den måde få dem kopieret over på din PS3.
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
hpetersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Som andefeldt siger er der bare at smide en USB nøgle i dyret :O)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej med Jer, Jeg forsøger - Tusind tak skal I have for hurtige svar. Mvh Watergate |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Vi har også det problem at vores PS3 "glemmer" vores savegames i dette spil. Det er dog ikke værre end at vi bare slukker og tænder, og derefter ligger vores savegames igen. Har du checket dette? Mvh Dan |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
jeg har GT5P..hvis jeg installerer en save game fra denne side, forsvinder så min egen save game, f. eks, hvor langt jeg er kommet i spillet? |
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle, Undskyld det sene svar. Darkhelmet: Du havde ret. Vi tændte igen og vupti - så lå det gamle saved game igen ved opstart. Nogle gange skal man vist bare være lidt mere tålmodig ;) Mit problem er hermed løst DBH Watergate |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Maerkeligt. Jeg har aldrig oplevet det problem med forsvindende Save Games. Heller ikke i Ratchet&Clank. Det maa vaere fordi i bruger 40GB modellen Ej, det bedste bud er vel at den ikke faar laest ordentlig fra HDD ved opstart. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Kort sagt ja, men du kan jo bare kopiere din egen save game over på en usb nøgle eller lign, inden du kopierer et save game over, og så slette det igen senere. Men hvorfor ikke bare gennemføre spillet det er da langt sjovere en at kopiere et save game over |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen, Vi bruger 60GB modellen her og vi har ikke fortrudt at vi købte den bortset fra at blæseren larmer lidt meget, men det synes jeg vi har vænnet os til |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |