|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() Sendt: 18-Juni-2008 kl. 14:26 |
Jeg har endelig købt mig en PS3 - primært for at se Blu-ray film, men selvfølgelig også for at spille lidt (GTA4 er selvfølgelig købt) Da jeg ikke følger med i spil-scenen, så vil jeg gerne høre jer. Hvad kan I anbefale - ville gerne se lidt på noget der .. - Ser godt ud (wow effekt!) Nu håber jeg ikke der allerede er sådan en tråd. Well. Hvis I vil hjælpe :) Er íkke den store spil-fanatiker, så bær over med mig. Jeg kender virkelig intet til spil, og det meget lidt der egentligt siger mig noget. Grunden til jeg spørger jeg er også, at jeg ikke vil gå ud og give (gosh) 4-500 kr for et spil der alligevel ikke er noget. Selvfølgelig kan I ikke kende min smag, men det kan måske give et lille indtryk :) |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Kig på PlayStation Store og køb f.eks.
Pain Lemmings Super Stardust HD De er forholdsvis billige (og heller ikke nogle spil man sidder og grubler over i timevis), men det er nogle ret fede/sjove spil til prisen (under 100,-). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det bliver jo naturligvis meget subjektivt det her, eftersom de krav, du stiller, indbyder til subjektivitet. Ser godt ud: COD4 + MGS4 + Ratchet & Clank (WOW!) Et rigtig godt spil, man bare burde eje! = MGS4 + The Darkness
Fede bil/fly = GT5 (realisme) Racedriver GRID (mindre realisme, mere sjov) og DIRT. Nogle af de naevnte kan nok findes billigt paa nettet, da de er lidt aeldre. Tjek www.play.com www.365games.com www.thehut.com for de bedste priser. Og husk www.gamtrailers.com for at kigge lidt paa spillet, for at se om det ligner noget du gider. Til sidst haaber jeg bare at du har en god fladskaerm, for alt andet er synd for PS3'eren |
|
BORING! |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
HeartWare. amorbavian. GT har jo altid fået ros - måske man burde. Sig endelig til hvis der flere man bør kigge efter. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Nogle forslag MTGS 4. Action spil relativt nemt, og masser af fede film sekvenser, tror det er rigtigt godt til en nybegynder i spil verden. COD 4. Helt sikkert et af de bedste spil til PS3. Men ny begynder til spil, er ikke sikker på om det er noget, du vil højest sandsynligt ikke have en jordisk chance i Online, og single player delen er hurtigt gennemført Fifa 08. Totalt fedt spil, om man er ny eller erfaren spiller ikke den store rolle i Online, da man kan matche i et ranking like system så man spiller mod andre nye. Der er også Manager mode. GT5 P. Meget realistisk bilspil, det er totalt fedt. Det er ikke et nemt spil i starten, men til gengæld bliver det kun bedre med tiden, når man begynder at få styr på det. Du kan evt starte med at køre standard mode med hjælpe indstillinger, så er det ikke så svært. Personligt kan jeg ikke forstå hvor for nogle kan lide GRID. det er mest som at styre en båd der kører oven på en vej. Oblivion game of the year. Rolle spil, nok et af de spil der er mest langtids holdbart hvis man er til den slags. GTA 4. Det er et godt spil ingen tvivl om det. Personligt kunne jeg bedre lide San andreas, musikken i 4 eren er ikke lige min smag, og det var altså bare noget af det der satte stemningen i SA. Men GTA 4 er et godt spil ingen tvivl om det. Nogle kommende titler der er værd at kigge efter er Bla.a Topspin. Tennis spil udkommer i næste uge, tror det bliver mega fedt, med et nyt sports spil til at afløse Fifa 08 lidt. Ferrari Challenge udkommer 4 Juli. Bilspil med alle Ferrari biler gennem tiderne. Efter hvad rygterne siger, og man kan se i Preview videoer, er det vidst ikke helt så realistisk som GT5 P, men langt mere realistisk end Grid. sidst men ikke mindst så kan det klart betale sig at købe online fra england. du kan få de fleste spil jeg nævner her for mellem 200 - 400 Kr inclusic porto fra F.eks http://shop.gameplay.co.uk/webstore/plat_shop.asp?platform=P S3
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ellers kan du vente til det "rigtige" GT kommer. Men prologuen koster kun 180 kr hvis du bestiller fra en af de sidder jeg naevner. 365games har osse DualShock 3 controlleren for 380kr m. forsendelse. Den er meget bedre kvali end den alm. sixaxis. Især nu du roser det for at se godt ud. HEHE som sagt, kun hvis du har et godt tv |
|
BORING! |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Lemmings (i HD!) var det første spil jeg købte til min PS3. Pain er et ret morsomt lille spil, hvor det gælder om at skyde en mand afsted i en mega slangebøsse således, at han kommer mest muligt til skade (og forvolder mest muligt ravage). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
MTGS 4. Action spil relativt nemt, og masser af fede film sekvenser, tror det er rigtigt godt til en nybegynder i spil verden. Det forstaar jeg ikke du kan mene! MGS er da et af de SVAERESTE spilserier nogensinde. Selv paa den nemmeste "mode" er der mange der mener det er challenging.. Og da slet ikke saa godt et nybegynderspil, da man overhovedet ikke har en chance for at fatte historien.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
![]() |
Din "ingen risiko" er da kun så længe toldvæsenet hopper på den. De har ret til at åbne pakken og udbede sig dokumentation (i form af faktura) fra dig på, at prisen ikke er større.
|
|
Keld R. Hansen
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
det er selvfølgelig rigtig... men går den, så går den...
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Nu var det mest fordi TS, primært havde købt sin PS3 til at se film på, så er det da en god blanding af fede film sekvenser og gaming, hvis man ikke rigtigt er gamer i forvejen. Men ja det er måske lidt forvirret at sætte sig ind i historien hvis man aldrig har spillet, det før. Ikke desto mindre er det klart en af de bedste tilter til PS3 så jeg mener klart det er værd at købe. En ide er måske at prøve at sætte sig ind i historien F.eks fra You tube MTGS 1 walkthrough http://www.youtube.com/watch?v=yfql2ntzJK0&feature=PlayL ist&p=5843437095B250F3&index=0&playnext=1 MTGS 2 walkthrough http://www.youtube.com/watch?v=PkU8jNeqJis MTGS 3 walkthrough http://www.youtube.com/watch?v=HFqYKW6onBE&feature=PlayL ist&p=2810DFF74872580C&index=0 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |