recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medier Sverige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedier Sverige

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bsjens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: Medier Sverige
    Sendt: 03-Januar-2004 kl. 21:15

Er der nogen, der har prøvet at handle hos Medie Supplies Aps (SE) Malmø  www.mediesupplies.dk . De har åbenbart kun Verbatim, men mange forskellige pakker til okpriser, tror jeg. De skal bruges til Pioneer 5100 .

Fandt firmaet via www.edbpriser.dk

Med venlig hilsen

Redigeret af bsjens
Birgit
Er så glad for mine Pioneer Recordere
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2004 kl. 21:35

Hej Birgit

Jeg har både hørt godt og dårligt om dem.

De har nogle gode priser på Verbatim.

Men jeg har omvendt hørt om både forkerte træk på dankortet (dette er du dog dækket ind over for) og forkert/manglende levering. Når der er problemer, så svarer de ikke på den kontakt-email der er på siden og der er ingen adresse/telefon man kan benytte istedet.

Selv har jeg handlet der en enkelt gang uden problemer.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bsjens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2004
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2004 kl. 22:43

Hej Lars

Mange tak for din oplysning. Kan godt se, at de ikke får mange stjerner i bedømmelsen på edbpriser. De har dog fået adresse og telefonnr under deres profil kan jeg se, men det hjælper jo ikke hvis de ikke svarer.

Mediesupplies
c/o Pan Nordic
AB Grundstenen 99674
CVR: 556651-7883

Bjurögatan 48
SE-211 24 Malmö
Tlf: +45 2293 2016

Har prøvet at handle ved www.billigmedien.dk og det var OK, men pt har de ikke så mange forskellige Verbatim el.lign. som da jeg købte for kort tid siden.

MVH

Birgit
Er så glad for mine Pioneer Recordere
Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2003
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2004 kl. 11:21
Hej BSjens

Jeg tror ikke nogen forhandlere kan sige sig fri for at lave fejl. Det er så antallet og arten af dem, der gør forskellen.
Jeg kan f.eks. fortælle at en af mine venner købte en mp3-afspiller hos billigmedien.de, den var åbenbart udsolgt, hvorefter de bare sendte ham en anden uden at spørge! :(

Selv har jeg handlet med http://www.cd-rmedia.co.uk i England.

Jeg havde lidt problemer, men de blev løst og firmaet virker meget hæderligt og medarbejderne er venlige.

Fordele ved www.cd-rmedia.co.uk:
1) Stort udvalg.
2) Billige priser på medierne.
3) Hurtig levering.

Ulemper:
1) Høje fragtpriser til Danmark.
2) Sendes med TNT (kan give problemer, hvis du ikke er hjemme eller har en arbejdsplads de kan levere til).

For at mindske prisen (pga de høje fragtpriser), er det bedst at bestille en del (evt. sammen med andre), dermed bliver priserne ok. F.eks. har de deres eget mærke i DVD-R 4x, der virker fint med Pioneer'en (har selv prøvet en enkelt) - men se i øvrigt vores Mediaguide her på www.recordere.dk

Mvh
Per Michael Knudsen
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-November-2003
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2004 kl. 20:38

HEJ Lars  og i andre her på DVD forum

da jeg var inder og på laserdisken sider  falt jeg over denne tilbud som jeg har indsat her på siden, og med net ads

Mvh Bent Dueholm  

http://www.laserdisken.com/html/lister2/list2.dna?liste=DIV- PIO

NYX 4.7 GB DVD-R plade (50 stk)

499 kr

Egentlig ikke et Pioneer produkt, men disse DVD-R plader er særdeles velegnet til Pioneers DVR-3100S og DVR-5100H DVD-optagere. Lav 50 DVD-plader for mindre end 10 kr/stk. takket være Movie Worlds afgifts-frihed, mængderabat og besparelser på kassetter og indpakninger.
    Fås KUN hos Movie World

Bent Dueholm
Til top
HellGrimm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Februar-2004
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2004 kl. 21:08
Jeg kan klart anbefale www.mediecentralen.com! Har handlet der flere gange og det er flinke fyre. De ligger i Malmö og har god support og billige priser. Og deres Verbatim-udvalg er kæmpestort.
Til top
Steig Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-April-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2004 kl. 22:24

Hej

Jeg har nu handlet flere gange med http://www.mediecentralen.com/ og hver gang har de været gode uden nogle problemer. Man betaler kun porto, så jo flere varer jo billigere.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu