|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pyld ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 20:02 |
Hejsa jeg har lige køben den her sanyo z2000. jeg vil høre om der er nogle der har nogle gode tweak til den. men kun prøver synes der er en masse man kan skrue op og ned på den. håber der nogle der kan hjælp mig.
Mvh Pyld |
|
![]() |
|
flames ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
jaa, jeg kunne godt tænke mig at vide om du er tilfreds og glad for din Z2000 Pyld? Jeg regner selv med at skulle have en inden så længe.
mvh. Flames |
|
![]() |
|
Pyld ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Ja men nu er det jo min første projetor så kan ikke lige siger hvor godt den er frem for andre model. men jeg synes den står super skarp og er meget klar den larme hele ikke . jeg køre min på en væg jeg har malet på . men den kan en masse jeg ikke hele har styre på i nu. derfor jeg vil spøger om nogle kender lidt til den. har lidt tweak til nogel ting .
Mvh Pyld |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=947600 Og så vil jeg anbefale dig at købe et rigtigt lærred. Det vil med garanti give et løft i billedkvaliteten. |
|
![]() |
|
![]() |
Takker for den link der. der er jo lige en masse af det . jeg søger efter Mange tak. men nu er det en monster stor billder jeg har på den tror ikke jeg kan får en lærred så stor .
Mvh Pyld Redigeret af Pyld - 20-Juni-2008 kl. 13:54 |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Hvor stort billede kører du da med? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |