|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() Sendt: 05-Juli-2005 kl. 22:52 |
Hej Lars & Forum Hvad siger du/i til et fælleskøb samt dermed en mulighed for at få en kanonpris - Jeg vil gerne købe 2 af slagsen i tilfælde af at prisen er fornuftig. En til Mig + en jule-/fødselsdags-gave til "De Gamle", Cybersp@ce |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Cybersp@ce Jo, den nye Panasonic er bestemt en mulighed for fælleskøb Jeg har fundet lidt data om den: Pressemeddelelse (Engelsk) om Panasonic DMR-EH60 Specifikationer for Panasonic DMR-EH60 /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Nå, nu troede jeg ellers det var tid at holde sommerferie, men nej - folket vil have fælleskøb, sommerferie eller ej....
Så jeg er med på at finde ud af noget. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Baldur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2005 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Det lyder godt - det kunne godt være interessant. Den ser rigtig fornuftig ud. /Baldur |
|
![]() |
|
Kasper Bang ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Rigtig interessant. Inkl. levering til DK koster den 604 euro ved forudbetaling her: http://www.hificomponents.de/dyndata/Versand_eng/features/D% E4nemark_50026312.html?sprache=eng MVH/Kasper Redigeret af Kasper Bang |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg får en Panasonic DMR-EH60 i starten af næste uge til anmeldelse. Så hvis der er noget I potentielle købere gerne vil høre min mening om, så sig til.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
andersL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg er også frisk på een enkelt af slagsen /andersL |
|
![]() |
|
Cybersp@ce ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
![]() |
Hej Thorvald - dit heldige asen - Hvad med hvilke slags medier den accepterer? Der har været noget snak om at f.eks. "ældre"/forrige generations "Sony"- - Kan den egentligt kopiere fra et format der "fylder for meget" til 4.5GB? Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om,
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige en til Lars Personligt er jeg meget mere interesseret i mere/bedre garanti, |
|
![]() |
|
![]() |
Garanti betingelser er også noget jeg vil tage med, når jeg spørger forhandlere om de har lyst til at være med - og give et godt tilbud. F.eks. vil jeg sigte efter 3 års ægte garanti.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Gerne høre noget om timerprogrammering, hvilket er interessant specielt når dyret skal godkendes af konen MVH Per Redigeret af moller |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad mener du mere præcist med "automatisk overføre titler fra optagne programmer" ?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |