|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 20-Juni-2008 kl. 22:21 |
Jer har hentet/købt GT5P og nu har det taget 20 minutter at installerer den og den er kun halv færdig.. Tager det altid så langtid ???
|
|
![]() |
|
NintendoB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Jeg mener også den to en del tid for mig at installerer så jeg tror ikke det er noget du skal tænke så meget over for det lyder meget normalt.
|
|
Samsung 55" UE55HU7505XXE
logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX Sony Playstation 3 500 gb Xbox360 120 gb Nintendo Wii |
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
![]() |
bare lidt vildt når man er tænker på xbox 360 der bare virker med det samme
|
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Så skal de jo nok ikke pakkes ud/installeres på samme måde...
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
![]() |
nej det skal de nok ikke men det er da ikke så smart at man skal vente 40 min
|
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Nu lyder 40 min også af meget, og selv tråden her gik på 20 min. Men eftersom ps3'en spil normalt kommer på BR skiver med plads til mellem 25 og 50GB (nok de færreste spil der bruger så meget). Så kan der være god pointe i at pakke downloads så der fylder mindst muligt.
Der er jo massere af demo'er som let fylder flere GB, og til trods for stadigt hurtigere linier, gider man nok ikke bruge alt for mange timer på at vente på et spil man måske sletter 5 min senere. Konklusion, hellere bruge tid på at pakke spil ud, end bruge samme lang tid på at hente dem. |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
![]() |
tråden gik på at den var halv færdig efter 20 min... de demoer jeg har hentet kan jeg nu ikke se at der er så meget mere i en dem til xbox 360.. Der er også demoer til xbox der fylder over 1 gb |
|
![]() |
|
Lindahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Jeg vil gerne give dig ret i, at PS3´eren er ufattelig langsom om at installere spil. For så vidt både demoer, og hele spil. Jeg er i hvert fald overrasket over, hvor lang tid det ex. tog at installere demoen af "Bad Company"
![]() |
|
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb NAD C162 NAD 214 THX Dali 109 Panasonic TH-50PV60 Xbox360 60 gb MSI Wind 320 gb HTC Magic |
|
![]() |
|
![]() |
ja den tog vild langtid.. Men det ser da ud til at blive et ok spil
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har du lagt mærke til om det var mens du hentede fra PS store eller lign? Ved mig kan jeg nærmest ikke få den til at starte, men hvis ikke jeg henter, så tager det 10 min! - altså bad company. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg var ved at hente
|
|
![]() |
|
Mestah ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Efter at jeg har skiftet min 60GB ud med en 40GB har jeg også oplevet at demoerne er ekstremt lang tid om at blive installeret, vil da prøve om de hjælper at pause download fra PSN. Jeg synes det gik meget hurtigere før, det kan selvfølgelig også bare være noget jeg bilder mig ind. Er der nogen der har oplevet det tilsvarende?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |