recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny udgave af ps3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy udgave af ps3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Duckhunter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny udgave af ps3?
    Sendt: 20-Juni-2008 kl. 19:03

Hejsa... Helt ny på der her lækre forum/siden... Her findes meget nyttig viden:-)

Så håbede der os var nogen der vidste noget om det her...

Står og skal have mig en ps3, men den er jo stort set ikke til og støve op, er der nogen speciel grund til det eller hvad? Kan der være en ny udgave på vej? Eller kan jeg roligt købe en nu hvis jeg kan finde en... Vil jo helst ik købe hvis der kommer noget smartere..

Mvh Simon

Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 19:24

Undskyld. Hvad mener du? Hehe.

Der er massere. Dog ikke med 60GB. Men med 40GB, som ikke bruger så meget strøm støjer ikke så meget osv.

3000kr kan den fås for

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Corner Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-April-2008
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 19:48

Tror han mener, om den er udsolgt eller trukket tilbage, fordi der skulle være en ny på vej.

Men der er intet der tyder på en ny model duckhunter, at den er udsolgt skyldes at den er ved at have opnået ekstrem popularitet i Europa. Dette skyldes bl.a. GTA4 og MGS4:)

Køb du endelig én:)

Til top
hpetersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 19:57
Well de forskellige kæder oplever stor udfordring med at skaffe PS3 i et nok antal, selvom salget ikke er steget voldsomt.

Der er snakke om at en 80GB version skulle dukke op på gaden, og ligeledes skulle være kompatibel med PS2 spil igen.

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 21:04

Der findes en 80 GB version som er bagudkompatibel med ca 85 % PS2 spil. men den kan ikke købes i Europa.

Om den kommer er der ingen der ved noget om på nuværende tidspukt. Sony har ihvertfald ikke røbet nogle planer om at lancere den i Europa.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 22:18

Sorry jeg lige er lidt længe om og svare... Var lige en tur ude og spise med familien... Dælme stopmæt nu:-)

Okay, lyder som om det bare er blevet en populær maskine, jo nok os derfor jeg gerne vil have en... ville bare være ked af og købe en nu hvis der kom en ny inden for kort tid, pladsen gør ik så meget. Kan forstå det skulle være nemt og skifte HD.

Jamen så vil jeg prøve og finde mig en, bliver os lækkert og kunne udnytte mit PX80 :-)

Til top
Beond Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 22:24
Der kommer en version med en ny køler. Så vidt jeg kan regne mig frem til er det for at spare penge. Den nye indeholder flere små blæsere og den dyre heatpipe er væk.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2008 kl. 22:30
Så kunne man vel os forstille sig at den kommer til og larme mere... De kommer jo nok til og skal køre hurtigt de små blæsere---
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af Duckhunter Duckhunter skrev:

Hejsa... Helt ny på der her lækre forum/siden... Her findes meget nyttig viden:-)

Så håbede der os var nogen der vidste noget om det her...

Står og skal have mig en ps3, men den er jo stort set ikke til og støve op, er der nogen speciel grund til det eller hvad? Kan der være en ny udgave på vej? Eller kan jeg roligt købe en nu hvis jeg kan finde en... Vil jo helst ik købe hvis der kommer noget smartere..

Mvh Simon

Jeg kunne heller ikke støve en PS3 op her i DK. Derfor købte jeg den i stedet for to uger siden på amazon.co.uk til præcis 3000, og den blev leveret efter bare to dage.
Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2007
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 15:19
Her i Odense er der sgu ikke mangel på dem. Jeg så endda man kunne få en ude i HaraldNyborg inkl. GT til 3000
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu