|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 23-Juni-2008 kl. 13:05 |
Kan i anbefale et program til at holde styr paa reg.databasen? Helst et gratis program naturligvis Jeg har proevet et program, der hedder noget med UniBlue. Den syntes jeg var for lang tid om det (flere timer paa en Core2Duo 6750, samt 2GB ram), samt at jeg var uheldig at faa slettet noget, jeg ikke burde (det er jo svaert naar den finder tusindvis af "fejl"). Tror ogsaa at jeg har proevet RegCleaner - er den god nok? Redigeret af amorbavian - 23-Juni-2008 kl. 13:06 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Prøv ccleaner det er et kanon godt program og så er det gratis :) Ud over at rydde op i reg. databasen, så kan det også slette temp filer, midlertidige internet filer og meget andet. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Tak. Proever det i aften. Er der egentlig nogle guidelines til hvad man ikke skal slette/rydde op i, naar en reg.cleaner finder det? Altsaa bare som regel... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kelco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Lav altid backup af reg. databasen inden der skal gøres noget som det allerførste. Mange gange synes jeg det er svært at overskue hvad det er for links/reg. som det foreslås at rydde op i. Jeg har prøvet det flere gange og har ikke været ude for nogen uheld. 7-9-13 |
|
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Loader man saa databasen igen fra reg.cleaner programmet eller hvad? Jeg proevede et uheld en gang, men brugte saa Windows' gendannelsespunkter, saa det var ikke det store problem... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kelco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Ja, det er jo lige det jeg ikke kan huske proceduren for. Laves der fejl (alvorligt) kan Win. ikke starte op og så er der noget med man kan kopiere reg.filen over. Ellers som du skriver sidste gendannelsespunkt. Jeg har vist prøvet det en enkelt gang under W2K. Har ikke kendskab til Vista, hvis det er den det drejer sig om.
|
|
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er Vista. Man kan altid (medmindre du virkelig har fucket op) komme ind i systemet i den der "fejl tilstand" og derfra komme ind til gendannelsescentret og skrue tiden tilbage..
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Rec Cleaner er gammelt ,nu hedder det Rec Supreme , normalt oprettes der gendannelsespunkter ( fortryd sletning) eller lign,i programmet. Som regel vil disse programmer foreslå at slette alle cookies,så du er nødt til at indlæse alle koder og password igen efterhånden som du åbner siderne ,fordelen er at gamle cookies så ikke sporer din færd på nettet.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
PS kan anbefale RegSupreme, det styrer også dine programmer ,start med windows mm.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Kan se i har bevæget jer ind under cookies og oprydning efter netbesøg. Kan på det varmeste anbefale Window Washer fra Webroot, det kan sættes op på mange måder og kan virkelig rense for det skidt der kommer fra nettet. Mener det koster omkring 30 amerikanske pappenge. Niels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |