Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
BlackAce
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
|
Emne: PS3 - Uncharted: Drake’s Fortune Sendt: 24-Juni-2008 kl. 08:42 |
Hi
Jeg er træt at blive skudt hele tiden. Har heller ikke så meget ammo. 
Jeg er p.t. nu kørt fast og kan ikke komme videre i dette flotte og sjove spil. Kæresten rykker mig hele tiden - hun har nærmest overtaget min PS maskine 
Er der nogle som kender en snydekode - SOM VIRKER 
Jeg har prøvet at være på diverse (flere hundrede) cheats sider og der er ingen brugbare snydekoder, som jeg kan få til at virke.
Findes der nogle som virker. ??? Så vil de modtages med klaphånd.
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1025
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 09:12 |
Du skal huske at dække dig bag kasser mure mm. 
Mht. Ammo skal du huske at afsøge området, hvor du har skudt en person for ammo.
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 09:42 |
Ellers er det bare at hoppe ind i naerkampe, hvis man kan faa et godt flow i det ser det bare saa fedt ud!
Jeg syntes dog at det var meget nemt at komme igennem spillet. Tror det tog mig 7 timer at gennemfoere.
|
BORING!
|
 |
BlackAce
Guld medlem
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 10:11 |
Hi
Jeg når ikke ret lang frem, der er mellem 10 og 20 personer som mylder frem og kaster håndgranater i lange baner. 
Jeg har prøvet at løbe frem og gemme mig. Dør hele tiden. Banen er ved et nedstyret fly i højre side og der kommer en masse folk løbende i mod mig. Så jeg har ikke en chance. 
Findes der nogle snydekode - god mode, man kan bruge. ?
Tak for forhånd.
|
 |
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 10:51 |
Det snyd at snyde !
(meget vise ord)
Redigeret af RuneH - 24-Juni-2008 kl. 10:51
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
 |
BlackAce
Guld medlem
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 11:19 |
Hi RuneH
Det kan godt være. Men jeg er heller ikke meget for at skulle snyde, men kun for at komme lidt videre i spillet, kan det være nødvendigt at snyde lidt, istedet for at sidde fast og evt. slette spillet.
Mvh.
|
 |
RuneH
Guld medlem
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 11:35 |
Du skal bare starte forfra, og være det bedre. Som Rob Schneider altid siger: You can do it !
Anyhow - held og lykke med gennemførelsen. Skal selv snart i gang med spillet. Det ligger derhjemme og venter.
Redigeret af RuneH - 24-Juni-2008 kl. 11:36
|
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 11:45 |
RuneH skrev:
Du skal bare starte forfra, og være det bedre. Som Rob Schneider altid siger: You can do it !  |
Der er nok en der så MTV Awards? :)
Bort set fra det, så synes jeg også Drakes var svær at komme i gang med, og havde også problemer med ammo - men jeg sørgede bare for at samle ALT op, simpelthen ALT - hver gang man har nakket en fjende, over og samle op - og så er det vigtigt at forsøge med nye metoder hver gang man dør, så man finder den smarteste måde f.eks. at tage flere fjender ud på en gang med, med granater osv...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
BlackAce
Guld medlem
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 12:03 |
Hej alle
Jeg har samlet alt op. Både ammo og håndgranater. Men hvad hjælper det, når man løber frem, for at samle mere op, og bliver skudt hele tiden.
Findes der slet ingen snydekoder. ?
|
 |
RuneH
Guld medlem
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 12:54 |
zulfo. MTV Awards, og i det hele taget Adam Sandler film. Rob Schneider har altid en eller anden lille bi-rolle hvor han skal komme med sin "You can do it" sætning. Simpelthen Genialt! :-)
|
|
 |
DarkHelmet
Guld medlem
Oprettet: 15-Oktober-2005
Point: 508
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 13:19 |
Bedste råd er at gemme sig, og nakke dem ned en efter en. Banen du sidder fast i gennemførte jeg ved at stå helt bagerst, og vente på at de kommer en efter en, og skyde dem ned på nært hold. Det kan sagtens lade sig gøre.. Har gennemført spillet flere gange - også på den sværeste grad
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 24-Juni-2008 kl. 13:20 |
download en 100% save fra gamefaqs og start et nyt spil fra den... så kan du vælge våben, unlimited ammo ect fra menuen, dog ikke på den sværeste indstilling....
...et ikke snyde alternativ vil være at gå efter de forskellige medaljer og artifacts, de låser nemlig op for ovenstående.....
|
 |