|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 26-Juni-2008 kl. 18:11 |
Jeg tænder systemet og den siger: "Cannot start. The correct hard disk was not found." Jeg er så dum. Det skete også i går, men jeg glemte at tage backup, fordi jeg bare genstartede og så virkede det. Nu har jeg genstartet 5 gange uden held. Håber ******************* at der er en løsning! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg brugte lige et par minutter på at tjekke Google resultater - "ps3 Cannot start. The correct hard disk was not found." - og det ser ud til at den almindelige anbefaling er at tage harddisken ud og derefter sætte den ind igen, for at se om det skulle være en løs kabelforbindelse formoder jeg.
Med mindre du har smidt rundt med maskinen, lyder det dog ikke særligt sandsynligt at det skulle være tilfældet, så der er nok en rimelig stor chance for at din harddisk enten er helt død eller godt på vej dertil. Hvis ikke du kan få den startet igen, må du så vist desværre undvære dine save games når du får sat en ny harddisk i maskinen. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
En af mine venner havde den samme fejl, efter kun 1 uge, butikken ombyttede den på stedet, så han fandt aldrig ud af hvad fejlen var, mendet er tilsyneladende ikke et helt ukendt problem: http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Cannot+start+The+ correct+hard+disk+was+not+found%22&meta Jeg kunne ikke umiddelbart finde en årsag/løsning i de første par tråde - De generelle forslag er, at tage harddisken ud og sætte den ind igen, at formatere den, at sende ps3'en til reperation. En rigtigt irriterende fejl, så held og lykke med det. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ja, jeg så også de løsninger, men har ikke set at det har hjulpet nogen. Jeg har passet på maskinen som på en baby, så det er ikke misbrug. Hvem skal man egentlig kontakte, nu når garantien er udløbet, men der er reklamationsret (vil bare gerne undgå at skulle tilbage til butikken med den, da de sikkert tager en måned for dem at kigge på den). Fuck det er nederen. Og så lige nu hvor man har spillet en del GTA og MGS! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Ok guys thanks for all the help i got it resolved, went searching the internet and found a threat that said if you take your HDD out and put it in another PS3 it will allow you to format then so i tried this and it worked. My system is back up and running only problem is im back to factory settings Jeg fandt dog denne løsning... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Tja jeg ville da prøve det hvis det var mig, ellers er der nok ikke andet end butikken tilbage. Alternativt kan harddisken vel sættes i en skuffe og formateres på en PC?
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Ja, den skal bare i et kabinet og formateres - husk dog at det ikke må være NTFS!
|
|
![]() |
|
![]() |
AAAAAAAAAAARRGHRGRH Jeg vil ikke formatere. Hader at spille forfra. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Du kan ikke formattere harddisken til PS3 brug med en PC - det er kun til eksterne enheder PS3'en bruger Fat32, den har sit helt eget krypterede filsystem til den interne harddisk.
Men det kan da naturligvis være at den vil genkende harddisken efter en Fat32 formattering, og så tilbyde en PS3 formattering. Jeg må dog sige at det mest af alt lyder som en mere eller mindre død harddisk. Dem har jeg selv haft nogle stykker af til diverse PC'ere gennem årene - inklusiv en der holdt mindre end en uge før den ikke var andet end en stor samling af beskadigede sektorer. |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, den er nok røget. Det må næsten skyldes at jeg ikke fik lukket ordentlig ned før jeg slukkede. Tvivler på at den bare døde af sig selv, selv om det også sker. Fuck noget lort . Jeg havde endda sat weekenden af til en lang spillesession.... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, hvor får man en billig harddisk? 120 GB eller mere... Vil prøve at formattere den originale, men kan først få den i en box i morgen... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke en sata 2? men det er vel osse ligemeget...
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |