recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GOTSENT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGOTSENT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: GOTSENT
    Sendt: 27-Juni-2008 kl. 01:13
Jeg har prøvet at konvetere en MKV fil om til et format som PS3 kan læse. Fungere fint nok og filmen afspilles perfekt på en ps3.

Men den originale fil fylder en Dual Layer Dvd skive altså lidt over 8GB, men efter den er kørt igennem GOTSENT programmet fylder den kun halv så meget. Mister jeg en del billedekvalitet eller fungere det ??
Jeg mangler også underteksterne på den endelige fil...hvordan kan det være ??

Jeg ville jo helst ikke miste kvaliteten...lyden betyder ikke så meget .

Gøre jeg noget forkert ??
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 08:58
Hmmm, hvis du er tilfreds med kvaliteten, og den afspilles perfekt, er størrelsen så ikke ligemeget? :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
JayDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Nordsjælland
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 16:38

Når du konverterer film til PS3 med Gotsent bliver de lavet fra MKV til MP4. Fra at have en MKV fil på 8GB med måske 2-3 lydspor i AC3 OG DTS, samt undertekster - får du en mindre fil med kun 2 kanals lyd.

Derfor bruger jeg ikke selv GotSent men Mkv2Vob - google efter det.
Her får du AC3 lyd og du kan encode undertekster ind i din film - hvis du gider vente. Jeg har droppet underteksterne

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu