|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
scorpio1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() Sendt: 27-Juni-2008 kl. 17:36 |
Har lige købt en bærbar pc, og kunne godt tænke mig at bruge den som tv på den kommende campingferie. Men hvad skal jeg købe for at det kan lade sig gøre, har kigget på flere forskellige tunere, men jeg må nok indrømme at jeg ikke helt kan finde rundt i den jungle. Så hvis der var nogen herinde som kunne hjælpe mig lidt på vej ville det være rigtig fint. |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Det bedste du kan gøre er at købe en USB DVB-T tuner og en aktiv DVB-T stueantenne.
F.eks. sådan en her: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194332 med denne antenne: http://www.parabolshoppen.dk/shop/strong-srt-ant10-2065p.htm l Og den skal ha' noget strøm: http://www.parabolshoppen.dk/shop/digiality-5v-power-1886p.h tml Den tuner jeg henviser til har også en analog del, hvis der nu ikke er DVB dækning, der hvor du er. Jeg har selv en Asus U-3000 mini, og den fungere fint. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En USB TV Stick vil kunne gøre det. Der fås både som Digital og Digital+ Analog. Der medfølger det nødvendige software. Så alt der skal gøres, er at installere SWen og tilslutte til Camping antennen, gør kanalsøgning, så er du kørende. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Smart med den camping antenne, hvis der er analog dækning på den, så er der helt sikkert også DVB-T. Så sparer man jo antennen og strømforsyningen.
En af mine venner kunne godtnok ikke få det til at virke, men det skyldes sikkert et filter. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
scorpio1 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Radiomand, er der en du kan anbefale mig at købe, er fuldstændig på bar bund. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har selv en Pinnacle DTT USB Stick den virker fint. Skal i til udlandet vil det næsten være et must med Digital, der er ikke meget Analog TV tilbage i Europa. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay så det bedste er at købe en som både kan vise analog og digital. Har læst et sted at det ikke er alle som viser undertekster er det rigtigt?. |
|
![]() |
|
![]() |
Det vil vær spild af penge med Analog. Der er ingen der har DVB Subs. Troede først min havde den mulighed men det har den ikke, har heller ikke brug for det. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Underteksterne afhænger af softwaren og ikke hardwaren. Jeg ved positivt, at Hauppauge har fået løst deres problemer, men det er ikke den mest ophidsende software. Men det virker fint, hvis man bare skal se TV af og til.
Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
Så uanset hvad jeg køber så er der ingen undertekster på nogen af kanalerne? |
|
![]() |
|
![]() |
Vil sådan en være et ok køb, eller er der en som er bedre? http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computerudstyr /8230-10022-71_(Wupti1).html |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg har en Anysee DVB-T stick Deres kombinerede afspiller og optagesoftware understøtter fint både Teletext og DVB-tekster.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |