|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||||||
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 25-Juni-2008 kl. 19:33 |
|||||||||||||||||
Jeg er på udgik efter en mediaafspiller til stuen. Dvs. en afspiller der kan spille hvad jeg nu har af film på min computer (divx, xvid m.fl).
Jeg har kigget lidt på tvix 4100 (da den har HDMI modsat 4000 modellen). Findes der andre alternativer i den pris klasse? (omkring de 2000) Hvor meget skal man op i for at få Wireless mellem pc og maskinen? Pft :) |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|||||||||||||||||
NMT afspillerne : Istar min, Popcorn hour m.m. Du skal dog ikke regne med at kunne streame HD via trådløst. TViX 4000 modellen har DVI - så den har digital. |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|||||||||||||||||
Tjo.. men hdmi er nu at foretrække over dvi (et kabel fremfor to) :)
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Havde også regnet med at gå efter en harddisk baseret afspiller :)
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|||||||||||||||||
byg et billigt mediecenter.. evt. baseret på amd 780G chipsettet, som har indbygget grafik kort med hardware acc. dekodningaf bluray formatet og andre mpeg formater.
Her er mit eksempel, med en watt-venlig CPU og 2 gb ram (jeg har lavet eksemplet med 2 x 1gb kingston RAM), skulle den nok køre fornuftigt. Der burde også være råd til et rimeligt flot kabinet, en harddisk og dvd-drev.
Redigeret af Spunk - 25-Juni-2008 kl. 20:50 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Hej Spunk
Så langt rækker mine tekniske evner vist ikke Oo - Jeg tror jeg holder mig til tvix 4100'en :) |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|||||||||||||||||
Hvis man har muligheden for at købe ind i Sverige er Popcorn hour nede 1495 svenske = ca 1200 danske i øjeblikket. Se evt. på Prisjakt.nu Redigeret af hpdahl - 26-Juni-2008 kl. 19:23 |
||||||||||||||||||
MVH
HPDahl |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Er den harddisk baseret, eller bare en streamingsenhed ?
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|||||||||||||||||
Begge dele ... Når du får den er der ingen harddisk i og det kræves ikke for at den virker. Den kan så streame fra netværk, fra en lagerenhed tilsluttet USB-porten eller endelig fra en harddisk der monteres indeni kabinettet. /Peter |
||||||||||||||||||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Ok !
Ved du hvordan den har det mht. support af forskellige formater.. kontra eksempelvis Tvix'en der kan køre næsten alt ? |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
|||||||||||||||||
Den supporterer mere end Tvix4100 NMT'erne er baseret på det seneste chipset Sigma designs 8635 mens Tvix4100 er baseret på tidligere chipset 862x NMT'erne skal sammenlignes med Tvix6500 som ligeledes er baseret på 8635 chipsettet. |
||||||||||||||||||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Det ser meget lovende ud. Support for flere typer medier , og harddisk intern.. Hvad med noget som wireless support? 1200 er jo ingenting .. og en harddisk på 500gb kan erhverves for 3-400 kr
|
||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |