recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Decoder til vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDecoder til vista MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KimN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Decoder til vista MCE
    Sendt: 27-Juni-2008 kl. 19:48

Hej alle recordere!

Er ved at ombygge min MCE. Har valgt at den skal kunne afvikle både blueRay og HD-TV. Er godt klar over at det med MCEVista og H.264 er lidt ude i fremtiden (Oktober håber vi på). Hardware-siden føler jeg at jeg har nogenlunde styr på indtil nu.

Software-siden er mit problem. Har valgt Vista Home Premium i 64-bit, og så er det at jeg ikke ved om der skal en decoder til. (I sin tid da jeg byggede min første MCE2005 blev jeg nødt til at købe en NVIDIA-Decoder, for at få skidtet til at virke.)

Der er sikkert nogen af jer der har været rundt om det problem.

MVH KimN

Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 20:24

Jeg har disse i mit Media Center:

FFDShow
CoreAVC
PowerDVD

Og det tager alt :)

Til top
KimN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juni-2008
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 20:38

Meget fint. Men jeg mangler bare lige at få bekræftet at det er en MCE der kører 64 bit. Ellers er det nogle nemme og fine decodere du har fået til at virke med MCE.

MVH KimN

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu