|
Audio/Video Ikoner søges |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger slettet
-- Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
Emne: Audio/Video Ikoner søges Sendt: 29-Juni-2008 kl. 13:10 |
Jeg søger audio/video ikoner for 16:9, stereo, Dolby Digital, HD m.m. og jeg har lidt svært ved at finde dem.
Det må gerne være billeder, som jeg så bare kan konvertere til ikoner. Jeg håber at nogle herinde kan hjælpe På forhånd tak. |
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 29-Juni-2008 kl. 13:24 |
Jeg går ud fra at vi snakker til at du skal bruge dem til en HTPC? Jeg bruger dem jeg har fundet her http://www.team-mediaportal.com/files/Download/HTPCcustomiza tion/orderby,4/ Det er kun de 4 øverste der er den type logo du beskriver. Må man af nysgerrighed spørge hvad du skal bruge dem til? |
|
Bruger slettet
-- Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
Sendt: 29-Juni-2008 kl. 15:48 |
Jeg tror lige nøjagtigt det er hvad jeg ledte efter, tusinde tak
Jeg har i hvert fald set i den første download, at der er noget jeg kan bruge, så nu skal jeg til at sortere Det jeg skal bruge det til er en Engelsk TV Guide som man kan tilpasse, så den eksempelvis kan vise ikoner for eksempelvis DD lyd, 16:9 osv. Så nu skal de tilpasses og pakkes ned i en pakke som den kan udpakke. Smider lige et screenshot herind, så du kan se hvordan det kommer til at se ud Men super mange tak for hjælpen, det ser helt fantastisk ud. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |