|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 29-Juni-2008 kl. 21:01 |
Endelig fandt jeg sønderen til mine standby problemer. Jeg har en lækker trådløs gyrus-mus ( kan bruges ud i luften). Den er tilsluttet via USB. Den sender åbentbart signaler der får Mediecentret til at "vågne" fra standby efter ca 2-10min. Alt virker perfekt når USB-stikken afmonteres. Er der nogen der ved om man kan indstille Vista således, at standby er uafhængig af USB-portenes signaler ?? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Det kan du i bios. Disable "wake on USB". Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Såfremt du bruger computeren som mediecenter, går jeg ud fra at du har en eller anden form for remote, til at vække den fra standby. Er ikke sikker men hvis du disabler "wake on USB" så vil du ikke kunne vække mediecenteret med remoten. Der er lavet et fedt lille program MST hvor du kan bla. kan se en liste med alle dine enheder der har mulighed for at vække mediecenteret og her vælge hvilke der må og hvilke der ikke må. Så kan du jo fravælge din mus og beholde din remote til at vække mediecenteret. Mikey Redigeret af Mikey - 30-Juni-2008 kl. 07:44 |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Tak for de gode svar. Programmet MST blev løsningen. Virkeligt fedt lille program. Tak igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |