|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 20:13 |
Jeg har haft nogle markante streger på mit lærred og der er nu kommet flere af dem... De er meget tydelige i lyse scener har prøvet at vaske det af men der sker ingenting... Jeg har ikke gjort noget for at ridse det og forstår simpelthen ikke hvad det kommer af...! Nogle der har oplevet det?? og har et godt råd til hvad der kan få det væk..
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Hvilket lærred er det? |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
http://www.screenstore.dk/product_info.php?products_id=415&a mp;osCsid=ddf460cea1fb6b0ab732175bca2cafb0 det skulle gerne være dette her! men der står Euroscreen på fronten af det. Hvis fordi det er det samme fra draper. Det er mat hvid med gain 1.0... Kan man lappe et lærred eller er det helt ude i skoven. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |