|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() Sendt: 10-Juli-2005 kl. 11:41 |
http://www.tvix.co.kr/eng/
Jeg har bestilt den i 400 GB versionen, og skulle få den i næste uge. Hvis i er interesseret, vil jeg gerne give en anmeldelse. Redigeret af MichaelS |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Jeg rettede lige linket så det blev klikbart. Skriv gerne en lille anmeldelse af den her i forumet! Hvad koster den og hvor købte du den ? /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Synes nok jeg havde set den før, det er den box som sidder til det sidste Philips Streamium TV fra Go'morgen DK d. 23/6/05 (ca. 8½min inde).
De fortæller desværre ikke meget om box'en, men nævner den kort som at være fremtiden's dims til musik, film, billeder, ect. Update lader til Pixmania sælger TViX 250Gb Redigeret af Draco |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Jeg købte den hos vaccum, igennem en af deres forhandlere. Gav knap 4K for 4000 GB versionen. |
|
![]() |
|
![]() |
Well. Vaccum svigtede, så jeg drønede til Malmö og fik den der.
Man får en lækker lille kasse med selve TVIX enheden, remote, bæretaske, og jeg købte den med carkit, så den også kan tilsluttes i bilen på 12V. Den har ekstern strømforsyning, men også en indbygget blæser der kan høres, uden at være "ekstrem". Som altid er disse her medieafspilleres brugerinterface "ufatteligt" grimt, men for mig er det sekundært. Det er mere kvaliteten af det afspillede der tæller. Så ind på mit LOEWE og på med composite ud kablerne. WOW, sikke en kvalitet. Boksen understøtter HD TV i alle opløsninger, og det ser ualmindeligt godt ud, når man afspiller en DVD film direkte fra boksen. Den kan afspille både IFO struktur og ISO filer, som den så selv mounter. Dybt imponeret over den tid den kan mounte og starte en ISO på. Den har både COAX, SPDIF og alm phono udgang, og jeg testede den med den DTS demo, der gav rigtig god lyd. Så var det på med den DiVX version af seneste afsnit af Topgear, og voila den spillede klokkerent og INGEN out of synch problemer her. dens goto funktionalitet virker perfekt. Den er responsiv og let at bruge. Dens JPG visning er ikke i top, ligesom det faktum at den også kan spille et væld af audioformater ikke er så interessant. Men alt i alt en RIGTIG god oplevelse. |
|
![]() |
|
Soulfood ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2004 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Hummelmose,
Ja, så fik du sgu osse mig til at bestille en :-) Tak for din anmeldelse, jeg bestilte min hos www.webhallen.com Og nu glæder jeg mig til på tirsdag, som en lille dreng der ikke kan vente på juleaften :-) Hvis du har tid / mulighed for det gider du så ikke smide et bare billeder af bruger interfacet her på forummet? Smed du bare en disk i som ikke var formateret eller? Og hvilken firmware version er din Tvix (cool navn :-) Forsat god weekend! /Brian |
|
![]() |
|
Hippy81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Så fik jeg den :-) :-) :-)
Og jeg kan kun tilslutte mig Hummelmoses anmeldelse, jeg er osse imponeret over billed kvaliteten, og en af de fede features er sync muligheden. Jeg kan kun varmt anbefale dette lille vidunder :-) /Brian |
|
![]() |
|
rasmusherman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hejsa, Det er lige det produkt jeg har kigget efter - Tak for en god anmeldelse Jeg kan se at den på webhallen.com ikke er inkl. disk? Hvilke diske kan isættes og hvad koster de? Kan der evt. sættes SATA diske i? Håber I kan hjælpe. Redigeret af rasmusherman |
|
![]() |
|
Hippy81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Rasmusherman,
Du kan kun bruge ATA diske op til 400 GB, jeg har selv sat en 300 GB i min Tvix, tjek på www.edbpriser.dk Mvh Brian/ |
|
![]() |
|
rasmusherman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Brian, Tak for dit hurtige svar. Jeg har lige fundet en 300 Gb. fra Maxtor, den snupper jeg, tak. Nu skriver du at billedekvaliteten er super, gælder det også på et alm. fjernsyn? jeg har 32" phillips, ca. 3 år gammelt, som har et godt billederør, 16:9 osv - vil det også virke fint derpå? Jeg har lige set den nye model på nettet http://www.tvix.co.kr/ENG/Products/TVixHDM5000U.aspx Den er super fed - er inkl. display og Wlan, så begynder det altså at ligne noget! mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rasmus,
Jeg har et 32" Sony widescreen som er 5o hz, så jeg tror ikke du skulle have noget problem. HDM5000U, den er da for fed! eneste vi mangler det putter i er et DVD drev. Så har vi den ultimative afspiller :-) Mvh Brian/ |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Den nye model er godt nok sej. selvom der altså ikke er WiFi, men alm. lan. Men den har DVB-T. og det er da ikke helt uden evner, så skulle den jo bare kunne optage ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |