recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour til 1195
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour til 1195

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour til 1195
    Sendt: 02-Juli-2008 kl. 16:23

Synes lige jeg ville gøre opmærksom på at man pt kan få en PCH til 1195 kr.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=344915

Der er også mulighed for at købe en billigere demo/brugt til 840 kr.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=349970

Ps. er ikke ansat hos firmaet

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 19:04
KØB KØB KØB KØB

Linksys Media Center Extender blegner i sammenligning med Popcorn Hour. Sorry, fælleskøb.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 19:16
Bemærk lige "Kunder der har købt dette produkt har også købt"  Jeg fik en demo af en af mine venner i går og var behørigt imponeret. Men hva' koster sådan en fætter "normalt"?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 19:26
Du kan købe direkte fra producent for ca 230$ incl forsendelse men dertil kommer dansk told, moms og mafiagebyr til fragtfirmaet for at opkræve told og moms. Dansk pris bliver hurtigt 1500 kr., og du har reklamationsret overfor producenten ikke den danske forhandler.

Komplett's pris er næsten for godt til at være sand, og det er en virkelig fed afspiller.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 19:34
Godt nok fristende med sådan en demo - meeeeen vil hellere have en Istar mini som ekstra afspiller da jeg ikke har brug for pladsen til HDD
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 20:04
Sådan en PCH kunne ikk vise Covers/albums vel, hverken ved film eller musik??? Kunne man ikk stadig bare købe denne istedet for en Istar mini og så lade VÆR med at smide en HDD i PCH'en - det ville måske stadig være en billig maskine??

Redigeret af Stay_Bamboocha - 02-Juli-2008 kl. 20:10
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Sådan en PCH kunne ikk vise Covers/albums vel, hverken ved film eller musik??? Kunne man ikk stadig bare købe denne istedet for en Istar mini og så lade VÆR med at smide en HDD i PCH'en - det ville måske stadig være en billig maskine??

1) Out-of-the-box kan PCH ikke vise covers, men der er lavet forskellige udvidelser som smager af dette (GUI i PCH er webbrowser-baseret). PCH er ekstremt fleksibel, udviklerne hos Syabas er meget åbne med information og GPL forpligtelser (PCH kører Linux!!), og PCH kommer med et åbent og veldokumenteret API, som du eller andre kan programmere udvidelser op mod.

2) Du kan sagtens undlade at montere en harddisk. Jeg bruger min PCH sammen med et NFS share på min Ubuntu (Home) Server.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 20:58

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Komplett's pris er næsten for godt til at være sand, og det er en virkelig fed afspiller.

Jeg kan kun istemme - det er uforskammet billigt og synd og skam ikke at smide de pebernødder efter en popcorn hour, især når man tænker på hvad folk ellers betaler for alt muligt andet småligegyldigt tilbehør - den burde være fast inventar i ethvert hjem med fladskærm og respekt for sig selv

Køb køb køb

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2008 kl. 21:04

Jeg bruger også min uden harddisk - udelukkende streaming fra min hjemmelavede "Server" og "NAS" - som består af en lydløs IBM T60 laptop med 3 stk 500GB usb diske tilsluttet. Denne laptop bruges samtidig som web og ftp server, usenet klient,  og alt muligt andet godt der bare skal stå og passe sig selv.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 12:48
Spørgsmålet er hvad der er NYT i den kommende Popcorn Hour A110. Så vidt jeg har læst mig frem til, så er selve kernen (dvs. chip og software) den samme hvilket så betyder at det udelukkende er hardware-features der er kommet til såsom SATA, display, USB osv.?

For der er jo ingen tvivl om at de sælger ud af dem nu, fordi der snart kommer nye.
Til top
popcorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2007
Point: 316
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 13:45

slettet

Redigeret af popcorn - 03-Juli-2008 kl. 13:47
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job)
Til top
popcorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2007
Point: 316
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2008 kl. 13:45

Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

For der er jo ingen tvivl om at de sælger ud af dem nu, fordi der snart kommer nye.

Det er ikke korrekt

Der er altså ikke nogen kommende A110 - det er der ikke noget der hedder. Og disse sælges ikke billigt fordi der kommer nye modeller, men fordi komplett har købt stort ind og har mange på lager. Prisen er stadig den samme hos Popcorn hour selv.

Der er kun rygter om 3 kommende produkter udfra nogle interne roadmaps som er leaked af popcorn hour. Hvilke af disse der bliver til noget eller hvornår er der intet konkret om. I første omgang kommer der ikke noget før de nye Sigma libs er frigivet og der er udviklet ny firmware baseret på denne. Det varer flere måneder endnu.

Men ja - rygterne taler om nogle nye modeller - men med samme chipset - ændringerne drejer sig altså hovedsagligt om forskellige hardware konfigurationer og designs - samt ny firmware baseret på det nye Sigma libs, der også vil blive benyttet til den nuværende model.

Men der kommer jo altid nye produkter hen ad vejen - det er der ikke noget underligt i. 

Redigeret af popcorn - 03-Juli-2008 kl. 13:47
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu