|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 03-Juli-2008 kl. 18:27 |
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre folks meninger om Tvix produkterne. Er der ikke nogen der vil skrive hvilken model de har og hvad erfaringer/oplevelser de har med den / |
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Har model M-4000P
Tjae om de er noget værd afhænger vel af hvad man forventer sig. Træerne vokser jo, som bekendt, ikke ind i himlen. Tvix løser ikke alle multimedia behov, men dækker dog en del, så alt i alt så var produktet som jeg forventede. Jeg bruger mest min til at afspille audiofiler, hvilket den bestemt ikke er optimal til, hvilket mest ligger i det faktum, at det er ikke her de har oftret modellen den største opmærksomhed. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Har også en 4000, og er meget glad for den. Bruger den til at afspille ISO filer, og til opbevaring af børnenes tegnefilm. Den er med når vi tager i sommerhus. Kan ike undværre den - mener dog at de nye modeller er for dyre ift NMT. Men den er så let at bruge at selv børnene kan finde ud af den. Jeg har ikke behov for en afspiller som kan klare store HD filer. Redigeret af kim.t - 03-Juli-2008 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg har 2 stk. TViX 6500A som benyttes 70% til MKV filer, 5% andre HD formater, 20% til DVD ISO og 5% til div. audio. Audio er den ikke specielt velegnet til. Dvs. at den afspiller det fint, men mangler en ordenlig playliste editor. Til HD film (MKV) er den dog fantastisk og DVD'er klarer den ganske udemærket (lidt som en billig kineser DVD afspiller). Jeg har også et par NMT bokse, men jeg syntes de er for ringe til specielt 1080p MKV filer. Der er ganske enkelt for mange af dem der ikke fungerer i forhold til TViX. Følg eventuelt denne tråd Redigeret af hedberg - 07-Juli-2008 kl. 16:38 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |