|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() Sendt: 03-Juli-2008 kl. 10:00 |
Så skete det der helst ikke måttet ske. Min harddisk i Synology 107 er, vist nok, stået af. Jeg har forsøgt at få kontakt til harddisken via pc, men uden held. De iso'er jeg har liggende gør ikke noget er tabt, det er blot et spørgsmål om at overføre mine dvd'er igen, men resten!! En del af det har jeg lavet backup af på en ekstern usb harddisk, men ikke det hele. Jeg har de seneste uger haft pc sommer rengøring og overført en del filer til NAS som jeg ikke har noget at få overført en gang til til usb harddisken. ....eller...gisp...skal jeg indse at slaget er tabt, begræde mine tab og komme videre EDIT: Det skal lige nævnes at jeg kun har én computer og det er en bærbar. Redigeret af Maria - 03-Juli-2008 kl. 10:13 |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Update: Jeg skal låne et sata til usb kabel, så jeg kan sætte harddisken direkte til den bærbare. Dermed kan jeg forhåbentlig komme til indholdet på den eller forsøge at redde noget af det. Bare ærgeligt at de mest vigtige ting er videobidder samt billeder og det skulle være noget af det sværeste at redde. MEN!!! |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Svjv skal de to skruer på bagpladen fjernes og sidedækslet skubbes bagud indtil låsetappene slipper. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, vi må se om jeg kan få skidtet til at virke igen :) |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Ja - Det er så simpelt at det ikke er til at gennemskue. ![]() |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
brevald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hvis du kobler harddisken til en pc'er, så kan du bruge dette program til at læse diskens indhold og evt. redde tabte filer...
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tip. Det hjalp desværre ikke. Jeg kan slet ikke få kontakt til harddisken som jeg nu har fået tilsluttet computeren. |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Om ikke andet har du vel 3 års garanti på HDD'en - men det får jo ikke dine data tilbage. Kører HDD'en eller er den helt død
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu skete der pludselig noget. Jeg fik kontakt til harddisken. I programmet som brevald linker til, Explore2fs og Getdataback. Alle steder kan jeg se harddisken, men jeg kan ikke hitte ud af hvodan jeg så får mine ting ud. Der er bare en lang række ikoner og ikke noget genkendeligt. Mon jeg skal vove pelsen og tilslutte den i Nas'en igen? Eller hvad filan gør jeg nu? |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Om du tilslutter den din Synology eller via USB gør vel ikke den store forskel. Der er en guide til Ext2Fsd her som du evt. også kunne kikke på: http://www.mpcclub.com/modules/Club_Area/Documents/Fast_Copy _with_PoPCorn_Hour.pdf |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Næ, det var også det jeg tænkte. Så jeg prøvede at sætte den tilbage til Nas - orange blink. Hev den ud og satte den til pc'en igen og nu er den død igen. Jeg kæmper videre med hjælp fra guiden, tak og ser hvad der sker. |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, men jeg nåede at installere programmet og følge anvisningen. Problemet er når jeg har valgt drive letter og vil derind bagefter bliver jeg spurgt om jeg vil formatere og det vil jeg bestemt ikke. Jeg får ikke adgang til mine filer. Kun de to mindste mapper på nogen og 100 mb hvor mine filer ikke er |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |