|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
keysersoze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2008 Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 03-Juli-2008 kl. 18:14 |
Ved ikke helt om spørgsmålet passer bedst hertil eller under Surround & HiFi - men nu prøver jeg her. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Selvfølgelig kan du sætte et par pc højtalere til. det har jeg gjort. Det er bare spørgsmålet om at købe det rigtige kabel. Du skal have et med et mini-jack stik til højtalerne og med et sæt phono stik i den anden til duet'en. Virker rigtig fint.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
keysersoze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2008 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Dvs jeg skal have sådan en; http://kimludvigsen.dk/billeder/mp3directcut/mp3directcut-t0 1.jpg hvor phono er de to stik med rød og sort der skal sættes til squeezebox og minijack som kan sættes ind i højttaleren? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det er præcis sådan et kabel jeg taler om. Er det ikke med højtalerne? Det var det til mit sæt Creative T10.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
I så fald røg min sidste rest af tiltro til Fona da lige dér - jeg skal bruge lyden i aften så har ikke turde satse på at købe billigt online da jeg ikke ved hvor jeg er adressemæssigt på det tidspunkt en pakke ville blive afleveret, så i går forhørte jeg mig i Fona og fik at vide det var komplet umuligt at sætte sådan et sæt til men at jeg i stedet var nødt til at købe et decideret anlæg... men jeg burde selvfølgelig have lugten lunten allerede da han begyndte at kritisere SB Duet for at være en dyr og ligegyldig løsning.
![]() Jeg kan desværre ikke se nogle steder på nettet hvad præcist der er med i JBL Spyro pakken - men det kan jeg vel finde ud af i Fona hvis jeg spørger pænt ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Helt alvorligt: Jeg ville aldrig købe sådan noget i Fona. Med 14 dages returret på nettet mener jeg ikke at der er noget at bekymre sig om. Og er det iøvrigt ikke billigere på nettet?
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Normalt ville jeg også altid købe over nettet - havde bare behov for højttalerne i går, fredag, og da jeg først kunne bestille torsdag og jeg ikke kunne være på en bestemt adresse fredag var det desværre ikke en mulighed at bestille online. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det skrev du jo også.
![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |