|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() Sendt: 29-Juni-2008 kl. 19:13 |
![]() Tv Sony KDL-40W3000 ![]() Dvd recorder Sony RDR-HX820 Blu ray Ps3 og en sagem60 til at leje film på, når jeg ikke gider at køre i blockbuster ![]() ![]() ![]() Receiver Denon AVR-2808 Cd afspiller Harman/Kaon HD 750 ![]() ![]() Front Jamo D590 ![]() Center, Jamo 200 Center Sub, Jamo E 8sub.5 ![]() baghøjttaler Jamo 200 surround ![]() Det kunne være man skulle have en universal?? ![]() ![]() ![]() Og en nas til at fodre min Ps3 ![]() ![]() ![]() tjaa det var vel det, kom gerne med kritik Redigeret af Sert - 15-Juli-2008 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
det nåede jeg ikke, men ja jeg skal ha sådan en |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Flot setup, men det kunne se endnu bedre ud, hvis du fik lakeret dine højttalere i noget højglanshvid
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Shhhh.... stille det kunne være konen så hvad du skrev, så kom jeg på arbejde da jeg har fortalt hende at det ikke kan lade sig gøre..
Hvis jeg skal være ærlig så gider jeg ikke ![]() |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Det er et rigtig lækkert setup du har dig der. Måske kunne en pudseklud være tiltrængt |
|
![]() |
|
![]() |
tak tak, ja jeg har også overvejet det, tror faktisk jeg gør det nu inden jeg glemmer det igen
![]() |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Så må du få ngen til at gøre det, de skriger efter, en gang hvidglans |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Fed setup! Elsker Sony's design! Jeg syntes dog det er så grimt når folk stiller lamper, planter osv. ovenpå højtalere Men cool ser det ud.. |
|
![]() |
|
![]() |
det kan du godt have ret i, men jeg bliver nødt til at gå på kompromi med konen et eller andet sted, og som du sikkert ved, kan sådan nogen godt lide nips Redigeret af Sert - 04-Juli-2008 kl. 17:21 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad gav du forresten, for det super-lækkert-tv?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at jeg gav 14 kilo for det med viaccess modul og forsikring i 5 år |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |