|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 05-Juli-2008 kl. 20:31 |
jeg har vidst fået virus på min comp., jeg har kun min baggrund jeg kan se på min pc'er. Og når jeg prøver på at install. en kaspersky, melder den fejl når den skal på nettet for at opdatere. Skal man formatere hele harddisken, som jeg nødig vil, eller kan jeg rede den. HJÆLP MIG!!
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis ikke du kan installere et Antivirus program, eller køre et online eller fra en CD, så er du nødsaget til at formatere HDDen, og lave en ny installation. Husk så brug aldrig en PC online uden Antivirus, AVG har en udemærket Freeware udgave. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Prøv Spywarefri.dk De kan helt sikkert hjælpe dig. Prøv evt. at kontakte dem fra en anden PC, hvis du har problemer med at komme på nettet. Good luck. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Hvis det handler om at redde dine personlige filer, og være sikker på at du ikke fortsætter med et kompromitteret system, så er der kun én måde at gøre det på. Køb en ny harddisk og udskift den med den nuværende i maskinen. Installer er friskt system med virus- og malwarescanner, og sørg for at virusprogrammet har realtime scanning aktiveret. Den gamle harddisk monteres i et USB-kabinet og tilsluttes. Nu kan du kopiere dine personlige filer over på den nye harddisk, men undlad at kopiere programfiler, da du ikke kan være sikker på at de ikke er inficeret. Når du har reddet dine personlige filer formaterer du den gamle harddisk, eller endnu bedre henter du et program fra harddiskfabrikanten til at nulstille den helt. Herefter kan den partitioneres påny og formateres. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |