Hej...
Jeg skal havde bygget en trådløs løsning med mediecenter... Det har dog resulteret i en større forvirrelse omkring dette område. Hvad skal jeg bruge, hvordan "bygges" tingene sammen. Har ledt efter en tegning af sådan en løsning, men uden held:-( Hvis du derfor kender til sådan en må du meget gerne linke til den.
Jeg har pt. en stationer Medion PC med Vista Home Primium installeret. Den vil jeg gerne havde stående i mit kontor, men vil samtidig gerne kunne se/ hører indholdet(billeder, musik og TV) på TVét i stuen. Yderligere vil jeg gerne kunne optage film fra TVét som så gemmes på PCén.
Jeg bor i et område hvor der er kabel TV(YouSee) og vil kunne benytte med af deres muligheder(leje film, HD kanaler samt musik)-Kan dette lade sig gøre?
Spørgsmål i punktform:
1: Hvordan ser sammen sætningen ud for sådan en løsning?-hvad skal til købes for det kan virke?
2: Krav til TV?-skal det havde særlige tilslutningmuligheder(fx. c-modul)
3: Krav til computer/ grafikkort
4: Vil gerne kunne hører musik fra computeren el. YouSee i stuen over højtalere.
5: Kan jeg med tiden koble en bærbar på som kan hente/ gemme filer på PCén(kontor)?-kræver det server tilkøb?
6: Hov... Skal PCén(kontor) altid være tændt i sådan et system?
Håber der er en eller flere som kan hjælpe mig med dette. På forhånd tak.
Redigeret af calo2 - 06-Juli-2008 kl. 16:59