|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() Sendt: 28-Juni-2008 kl. 18:07 |
Har en gammel bærbar jeg bruger til fester så folk bare kan gå over og queue nogle mp3filer. Skal ikke have deres øl og be-chipsede fingrer på mine dyrbare cd'er
![]() Anlægget står i den ene ende af stuen, og den bærbare i den anden. Hvad kan i anbefale af trådløs overførsel? Sqeeze box er lige i overkanten, da den ikke skal gøre andet end hvad man normalt kan gøre med kabel, bare trådløst ![]() Har planer om at den bærbare skal skrælles og laves om til en fotoramme, så den er bliver permanent stående fremme, uden at være så dominerende.. "grim" i landskabet. http://repair4laptop.org/notebook_picture_frame.html Men kom med nogle forslag ![]() |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvad at koble din "billederamme" direkte til anlægget? Udviklingen inden for SD-card gør det også muligt at anvende dem til *.mp3 filer. Kræver dog en eller form for læser til din "billederamme".... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Brug en Apple airport til det. Den kan opfylde det behov. Koster 750 fra ny, men du kan sikkert finde en brugt for en plov.
|
|
![]() |
|
Mogens L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Kan Apple airport kun bruges sammen med iTunes, eller virker den også sammen med eks. Windows Mediaplayer?
Venlig hilsen Mogens |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Altså.. Fordømmer Itunes langt ned i H*. Mage til tungt og snøvlet bloatware skal man lede længe efter. Ej vent MP10
![]() Der skal bare køres ganske alm winamp på den. Ja der er wifi på den bærbare, men det kan jeg jo ikke bruge til noget når Recieveren ikke har det ![]() Det jeg søger skal være 100% software frit. Bare i med jackstik i den ene ende, og phone til anlæg i den anden. Redigeret af Wolff - 29-Juni-2008 kl. 01:30 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det jeg mente med hensyn til 802.11b var at "billede-rammen" skulle opsættes direkte ved siden af dit anlæg og forbindes med kabler. En PC og et anlæg passer generelt dårligt sammen, der kan forbindes nogle lydkabler over til anlægget.... http://www.av-cables.dk/traadloes_lyd_video/traadloes_lyd_22 1_da/ |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Jae, ville bare se temlig malblaceret ud med den opsætning jeg har lige pt..
![]() ![]() Jeps det er minimalt hvad der skal laves ved det lige pt. Den har allerede wifi og sat op til min server, så det er bare at komme igang med at skrælle svinet og lave rammen... NÅR jeg får en ny bærbar. Bruger den jo stadig. Har lige en masse bryllups ræs (dog ikke mit eget) der skal overståes først, så tager jeg det derfra ![]() Takker for linket. Det var præcis sådan en jeg ledte efter. |
|
![]() |
|
Mogens L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
De muligheder som er på sitet http://www.av-cables.dk/traadloes_lyd_video/traadloes_lyd_22 1_da/ giver vist ikke den bedste lyd. Det må være analog overførsel af lyden.
Det ville nok være at foretrække med digital overføsel, d.v.s. treaming over trådløst netværk. Det kan gøres med Sqeeze box o.lign. Men "ulempen" er, at musikafspilningen skal styres med fjernbetjening af boxen. Jeg ville selv foretrække at styre afspilningen fra compureren. Det eneste produkt jeg har kunnet finde, som opfylder dette krav er Linksys WMB54G. Men det kan åbenbart ikke købes i Europa. Venlig hilsen Mogens |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe jamen er det da ikke bare typisk
![]() Lyder meget som airport, bare bedre for os windows brugere. Undersøger det lige lidt nærmere |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Plugin til winamp så den kører med Airport Express: HER
Og jeg kan bekræfte det virker - altså behøves du ingen iTunes. Det koster godt nok 10$, men det er trods alt kun ca. 50 kr.... |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Det er da sådan en her du skal ha'
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja. Den har jeg også kigget efter, men kan ikke finde den nogen steder. Kun ekstra modtager stationer.
Selvom det strider imod min religion, så lader det til at Apples løsning fører- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |