recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nvidia hdmi driver problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnvidia hdmi driver problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
franco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2006
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Emne: nvidia hdmi driver problemer
    Sendt: 07-Juli-2008 kl. 20:32

Håber I kan hjælpe med problemet. Har lige formateret min mediacenter pga. lyd problemer. instaleret det hele forfra. Når jeg skal indstille HDMI lyd setting , kan jeg vælge mellem stero eller 7.1. lige så snart jeg vælger stereo, viser min onkyo multichannel. hvis jeg prøver at indspille en dvd spiller den i 5 sekunder og stopper den.

hvis jeg vælger stereo viser onkyo dolby 5.1 når jeg spiller dvd og det fungere fint.

under vista mediacenter kan jeg høre lyd fra alle højtaler når jeg indstille til 5.1 højtaler i ´´speaker setup´´ men kun hvis jeg vælger stero i nvidia HDMI setup.

Hvad er der galt. Har ikke instaleret andre codecs eller software der må påvirke lyden. har kun windows instaleret samt driveres.

har følgende system

Asus M3N-H-HDMI

Onkyo 605

Redigeret af franco - 07-Juli-2008 kl. 20:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu