recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God stereo receiver med HDMI ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod stereo receiver med HDMI ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
R3b3L Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 27-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: God stereo receiver med HDMI ?
    Sendt: 08-Juli-2008 kl. 10:35
Er på udkig for en kammerat efter en stereo receiver, som har 3-4 hdmi in. Er det muligt at finde og i en rimelig prisklasse eller skal han op i en surround receiver, som onkyo 605, 606 etc. ?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 10:44
Jeg har ligegodt aldrig hørt om stereo receivere (der ville det i øvrigt nok nærmere være tale om en forstærker, da receiver betyder at der er radio i) med HDMI-indgange. Hvis det handler om HD-lyd, så kan man sagtens få HD-lyd i to kanaler over coaxial eller optisk, så stereoforstærkere kan sagtens være med i legen på den måde.

HDMI-delen kunne i så fald klares med en HDMI-switch af en art.
Til top
R3b3L Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 27-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2008 kl. 12:33
Tror mere det handler om, at han har en PS3, en BD50 og en HTPC, som skulle kunne kobles til nemt og skifte imellem hvilket input der skal op til skærmen osv.

Jeg sagde at han bare kunne investerer i en onkyo af en slags og så kunne han jo også udvide til et 5.1, 7.1 system på et tidspunkt. Men så snakkede han om, at den (forstærkeren/receiveren) helst skulle være en stereo, da ville give ham bedre lyd, når nu han kun har 2 højtalerer ?

Jeg aner som sagt ikke så meget om det, lyd er ikke lige min stærke side :) jeg sagde bare jeg nok lige skulle prøve og oprette en tråd heriinde..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu