|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 08-Juli-2008 kl. 19:51 |
Hej Alle
Har en PS3 udgange nok til at man kan sætte højttalere til, så man kan få 5.1 surroundlyd når man ser dvd film og blu-ray? Og Har I kendskab til hvilke højttalere man kunne sætte til`? (5.1..altså med subwoofer) |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hmm. Du tilslutter ikke højtalerne direkte til din PS3. Du fører lydkablet fra din PS til din suround forstærker. Derefter tilslutter du dine højtalere til din suround forstærker. |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Du kan ikke sætte højtalere direkte til PS3.
Det skal igennem en eller anden form for forstærker. PS3 har mulighed for at sende 5.1 lyd ud gennem HDMI eller optisk kabel. Så du skal altså have et højtaler sæt + forstærker der har optisk eller HDMI indgang. Redigeret af hyldig87 - 08-Juli-2008 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
OK, tak for svar! Hmm, tror nu jeg vil vælge et mere traditionelt surroundsystem når jeg engang skal udskifte, det lyder ikke som noget der umiddelbart ser alt for kønt ud. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der forresten nogen herinde der har gjort ovenstående?
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Gjort hvad? Forbinde sin DVD/Bluray afspiller med en forstærker?
Ved ikke hvad du mener med et traditionelt surroundsystem. At forbinde sin afspiller med en forstærker er vel så traditionelt som det kan blive. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
jeg må så sige efter min onkyo med kef højtalere er blevet sat op er det blevet kønnere end nogen sinde!!! og ikke kun på lyd siden |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, OK, måske lidt forkert formuleret. Jeg synes måske bare ikke det passer sammen at sætte en konsoæ sammen med surround. Men er den ligeså god som en alm. dvd/blu-ray afspiller? |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
hvad jeg har hørt fra andre og selv oplevet så er det en rigtig fin blu-ray afspiller der sidder i en PS3. så ja den er bestemt så god som en alm. dvd/blu-ray afspiller desuden kan du browse med den, høre musik og se film fra en media server gennem den. du kan også selv ligge film og musik ind på den. du kan endda smide linux på den! så jo jeg synes bestemt den er god til meget andet end spil |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Blandt Blu-ray-afspillerne der findes på markedet er PS3'en den bedste dvd-afspiller, og til Blu-ray-film er den præcis ligeså god som de fleste andre afspillere, eftersom de fleste har korrekt 1080p-output. Hvorfor skulle man ikke 'sætte en konsol sammen med surround'? Var det ikke det du ville i første indlæg, bare på en måde der teknisk set ikke kan lade sig gøre? |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Så har du vist ikke prøvet at spille spil med 5.1 surroundlyd! Det er super fedt, og du kan samtidig udnytte PS3'eren som blu-ray afspiller. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm... Ville jeg kunne pille dvd afspilleren fra dette surroundanlæg jeg har og bruge PS3'eren i stedet for og så sætte højttalerne til den? Eller kan det ikke lade sig gøre? Umiddelbart ville jeg jo mene at jeg skal ud og investere i nye højttalere og en decideret forstærker? http://www.ciao.co.uk/Philips_DVD_580_HC__5347249#productdet ail http://www.amazon.de/Philips-DVD-580-Heimkino-System-silber/ dp/B00007ELRO
Naiera, det jeg mente var at jeg måske synes det ser pænest ud med noget der ens ens... Redigeret af Strange - 09-Juli-2008 kl. 11:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |