recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3, TVersity og D-link DNS-323
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3, TVersity og D-link DNS-323

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3, TVersity og D-link DNS-323
    Sendt: 09-Juli-2008 kl. 11:20

Hej,

Jeg har købt en NAS, D-link DNS-323 og har koblet den til min router. Jeg har disablet min Itunes Server for at få PS3 til at få adgang til DNS-323 gennem UPnP AV serveren. Det virker hvilket jo er lækkert!

Derefter prøvede jeg at gå på TVersity via PS3 til min laptop, men får igen protocol fejl (2114) mener jeg. Enten kan man ikke begge dele eller også mangler jeg at konfigurere et eller andet, håber nogen kan hjælpe?`

OT: Jeg kan ikke få USB enheder (HDD'er) til at virke på min laptop når jeg har mappet netværks drevet til DNS-323? Nogen der ved hvorfor?

Håber nogen kan hjælpe?

/Halsted 

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2008 kl. 11:59

Halsted, you have to help me! Hvordan f..... fik du DNS'eren til at virke? Jeg har lillebroderen til din, men naar jeg skal til at access den, faar jeg nemlig den samme protokolfejl, som du har.

Alle indstillinger er som de skal vaere. Jeg har proevet at installere den nyeste firmware, som skulle goere den PS3 og bittorrent kompatibel, men den tager ikke imod firmwaren. Eller alt gaar normalt, men firmware tallet er stadig den samme. Haaber du har et lille fif. Eller er det bare at slaa Itunes serveren fra? Mener nemlig den er til hos mig, for det er standard. Men hvorfor skulle det have indflydelse?

Ang. dit eget probelm, maa problemet naesten ligge i Tversity indstillinger. Jeg plejer altid at anbefale folk at gaa ind paa www.ps3forums.com og besoege Tversity traaden. There is certainly help to get.

BORING!
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2008 kl. 12:15

Jeg læste på nettet (har ikke lige linket) at man skulle disable Itunes serveren for at få det til at virke, så det har jeg gjort  prøv det!

Jeg vil lige checke den hjemmeside ud og se om jeg kan finde noget

/Halsted

Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 08:56

update,

pludselig virker TVersity alligevel til min laptop  jeg har ikke gjort noget men jeg får altså ikke protocol fejlen længere.

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvorfår USB HDD'er uden ekstern strømforsyning ikke bliver registreret af windows?

Håber der er nogen som kan hjælpe?

amorbavian: Har du fået det til at virke?

/Halsted

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 10:08

Nej, for jeg har ikke proevet. MGS4 tog al min tid i gaar, saa jeg naaede ikke at faa den nye updat. Nu om stunder er man engang ikke glad for at de kommer.

Men haaber paa at faa det til at virke. Mest er det en principsag, for jeg har allerede min pc til tv og surround.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 21:13

Næ, det virker ik hos mig stadig protocol 2114 fejl.

Nas'en er indstillet således, og Upnp er slået til på PS3 og mediaserver.

UpNP enbaled på begge. DHCP er slået fra på NAS. I network access har vel intet med PS3 at gøre?

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu