Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Emne: Hvor mange har PSP? Sendt: 09-Juli-2008 kl. 08:52 |
Da jeg påtænker at erhverve mig en, ville jeg høre hvor mange herinde der har en PSP?
Er der umiddelbart nogle ulemper ved den? Og hvad synes I fordelene er?
Jeg kan godt lide tanken om, at man kan have den med overalt og er ikke umiddelbart alt for begejstret for at have andet end mit surroundsystem tilsluttet mit Plasma.
Venligst Strange
|
 |
Miths
Super bruger
Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 09:02 |
Jeg købte en for knapt to uger siden, men det var nu nærmest udelukkende fordi jeg bare ikke kunne vente længere på WipEout HD, så nu har jeg da i det mindste WipEout Pulse (og jeg er helt vild med det) - omend den lille skærm og den ikke særligt komfortable PSP facon, betyder at jeg ikke just er blevet mindre irriteret over at vente på WipEout HD  .
Udover bare at få mit WipEout fix, så er jeg da også sikker på at jeg nok skal blive glad for min PSP når jeg er væk hjemmefra nogle dage.
Men hvis du spiller en del og helt ærligt planlægger at bruge den som en alternativ løsning til en PS3 eller XBox 360, så vil jeg sige, drop det.
Selv med et TV out kabel - og en evt. zoom funktion på dit TV - så fylder PSP billedet ikke skærmen op (med zoom tager den cirka 25" i midten af min 40" skærm), og så ser det jo naturligvis ret gyseligt ud med kæmpestore pixels og grafik fra forrige generation.
Og som nævnt så synes jeg heller ikke den er særlig behagelig at holde i hånden i mere end en halv times tid af gangen - en PS3 eller XBox 360 controller er langt mere komfortabel.
|
 |
Krjstoff
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 09:04 |
Jeg har PSP Slim og er mægtigt glad for den.
Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen deciderede ulemper ved den. Men det skyldes nok også at jeg intet har at sammenligne med.
Den var/er min første håndholdte konsol, så i mine øjne er den perfekt!
Det eneste jeg mangler er at LocationFree boxe bliver mere tilgængelige i Danmark og at de får udviklet nogle flere af dem, så jeg kan komme igang med at streame mit kabel-tv over nettet til min PSP. SÅ bliver det godt! 
Fordelene er klart at den både kan spille spil, vise film, afspille musik og gå på nettet. Den kan let opgraderes med mere hukommelse og så fylder den jo ikke meget.
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 09:19 |
Det der netop tiltaler mig er, at den kan tages med overalt...og jeg spiller nemlig ikke det helt store...
|
 |
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 09:22 |
Har den gamle model og er ret godt tilfreds. Eneste ulempe jeg lige kan komme på er, at skærmen er ret følsom over for lys. Bruger den mest når jeg er på ferie, og så ser man lidt fjollet ud med et håndklæde over hovdet for at skygge for skærmen...
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
 |
Lightyear
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 10:19 |
Vi har to PSP'er hjemme hos os - og de bliver jævnligt brugt. Der er lagt custom firmware på dem, og det virker rigtig godt. Og så er det hyggeligt at spille mod hinanden via wireless LAN.
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 11:29 |
har en gammel psp med custom firmware, utrolig lækkert lige at kunne trække den frem hvis man har brug for et hurtigt spil fix. især med standby funktionen så man kan forsætte direkte hvor man stoppede sidst, uden at skulle starte hele spillet op igen.
desværre er min wifi knap broken, nød ellers at game madden over nettet.. men der går nok noget tid før jeg sender den til rep imod betaling (smidt kvitteringen væk -_-;) da jeg ikke bruger den meget nu til dags (som ikke er dens skyld, der er hård konkurrence fra DS, PS3 og PC)
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 11:45 |
Har I alle også en PS3 selvom i har PSP?
|
 |
Lightyear
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 12:20 |
Ja da, det ene udelukker ikke det andet. PSP er jo handy når man vil spille ude i byen/på ferien/i bilen på vej til arbejde/på lokum osv osv osv.
PS3'eren bliver brugt til multiplayer med vennerne, og selvfølgelig også når man spiller alene. Der er jo mange spil til PS3 som ikke fås til PSP.
|
 |
henriksommer
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2008
Point: 763
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 12:59 |
har en hvid psp med costum firmware. og 56 dvder med spil ;) overvejer at sælge den til den rette pris..
|
 |
Krjstoff
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 13:23 |
Strange skrev:
Har I alle også en PS3 selvom i har PSP? |
Jeg har også en PS3...
PSP'en kan på ingen måder kan opfylde mit generelle behov for spil, musik og film! Så den bliver kun brugt som transportabelt fix på ferier og under længere ture med offentlig transport 
Redigeret af Krjstoff - 09-Juli-2008 kl. 13:24
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juli-2008 kl. 13:56 |
Sådan er man så forskellig, jeg bruger meget mere tid på film og TV end på at spille, derfor tror jeg at PSP er det rigtige for mig...Sådan umiddelbart.
|
 |