|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 08-Juli-2008 kl. 22:47 |
Jeg er ved at løbe tør i at køre fra axelmusic, thehut og dvd.co.uk..
hvor køber i ellers film? evt. AU ? Jeg er fuldstændig ligeglad med danske tekster.. de skal dog være regionsfri eller reg. 2 :) Glæder mig til at høre nogle super bud /Sebastian |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Vi finder de billigste steder og Her er en lang liste over forhandlere: http://www.hdfreak.dk/forhandlere.htm Håber det hjalp lidt |
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
tak tak :)
|
|
![]() |
|
![]() |
er der en side som find-dvd.co.uk bare til AU/US også?
:) |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
På http://www.highdefprices.com/ kan du vælge hvilke forhandlere du vil søge imellem, så kan du jo vælge dem der sælger region B Husk at der er en del region A film der er regionsfri se her: http://bluray.liesinc.net/ |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Jeg køber hos DVD Pacific og HD Movie Source (udover dvd.co.uk og Axel Music). Har man en region B-afspiller skal man selvfølgelig lige rådføre sig med tidligere nævnte sider, der lister hvilke film der er regionsfrie eller ej.
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Ligesom Naiera bruger jeg også DVD Pacific en hel del ... foruden de sider trådstarter har nævnt. Derudover er jeg så småt startet med at bruge ebay også ... men indtil videre har det ikke kunnet betale sig mere end en enkelt gang. Redigeret af Krjstoff - 09-Juli-2008 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Nu har jeg lige bestilt hos dvd pacific for første gang! Så er det bare at krydse fingre for at jeg ikke bliver nuppet første gang De virker i øvrigt meget professionelle i deres håndtering af ordre og eventuelle spørgsmål man har. /Halsted |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Skal lige høre, hvis jeg laver mange separate bestillinger efter hinanden på play eller sendit under toldgrænsen, kan de så finde på at sende dem samlet alligevel?
Jeg har bl.a. bestilt enkeltvis hos play, men på min netbank har de slået beløbene sammen, så håber ikke de sender samlet, selvom de trækker samlet beløb ![]() |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Play.com og Amazon.co.uk Synes absolut det er de 2 bedste.
Play sender ALTID seperat. Intet kommer nogensinde samlet!!! |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Tak. Hvad med sendit, som er et par kroner billigere med HD DVD udsalg, sender de også altid enkeltvis?
Og hvem er bedst mht. levering og indpakning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |