|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:36 |
Hej Kan det godt passe at når man har købt noget en gang på ps store at så hænger kreditkort numrene ved og man ikke behøver at indtaste det næste gang man skal købe noget ?? For et stykke tid siden købte jeg nemlig Pixeljunk: Monsters til 40 kr. og igår købte jeg nogle coldplay numre til guitar hero og de gik lige igennem. Jeg skulle ikke indtaste kortnumre eller noget... Håber i kan hjælpe mine forældre er meget bekymrede... Jonas |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det er korrekt - når først du har anvendt kortet, så er det låst til din konto. Du kan endda sætte din account op til ikke at bede om bekræftelse ved tilføjelse af penge til din account! |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Nej, giv mig lige dine oplysninger saa skal jeg tjekke det for dig. Der er et eller andet mystisk der!
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det er det samme med PayPal...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
"Please confirm your credit card details as instructed on this page: PSN account info" ![]() Redigeret af Miths - 10-Juli-2008 kl. 15:59 |
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
ok tak alle sammen
|
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |