|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:46 |
Jeg laeste om disse covers paa http://www.ps3fan.dk/news.php?extend.842.9 Det er en gammel artikel saa det kan vaere jeg er sent paa den, men here goes da der kan vaere nogle interesserede. De ser fede ud, og tiltraekker nok ikke saa meget stoev, saa det skal da lige overvejes. Jeg har det dog med dem lidt ligesom med baggrunden i menuen. Der er mange fede (bl.a. MGS4, som skifter billede), men den originale er stadig lang den fedeste! www.decalgirl.com skulle de gerne kunne bestilles. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
stoffer2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
sikke noget at dække sin fine ps3 til... Kunne jeg aldrig finde på, den står gemt i skabet istedet
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg overvejer at koebe en ekstra PS3, saa ville det vaere smart at de ikke ser ens ud. Men jeg venter nok til der kommer en ny udgave af maskinen. Vil have 2 saa jeg kan spille med vennerne online mens vi er i samme hus. Ligesom de gamle PC netvaerk parties!
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |