recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover til din PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCover til din PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Cover til din PS3
    Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:46

Jeg laeste om disse covers paa http://www.ps3fan.dk/news.php?extend.842.9 Det er en gammel artikel saa det kan vaere jeg er sent paa den, men here goes da der kan vaere nogle interesserede.

De ser fede ud, og tiltraekker nok ikke saa meget stoev, saa det skal da lige overvejes. Jeg har det dog med dem lidt ligesom med baggrunden i menuen. Der er mange fede (bl.a. MGS4, som skifter billede), men den originale er stadig lang den fedeste!

www.decalgirl.com skulle de gerne kunne bestilles.

BORING!
Til top
stoffer2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 10:50
sikke noget at dække sin fine ps3 til... Kunne jeg aldrig finde på, den står gemt i skabet istedet
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 11:03
Jeg overvejer at koebe en ekstra PS3, saa ville det vaere smart at de ikke ser ens ud. Men jeg venter nok til der kommer en ny udgave af maskinen. Vil have 2 saa jeg kan spille med vennerne online mens vi er i samme hus. Ligesom de gamle PC netvaerk parties!

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu