|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 12-Juli-2008 kl. 12:37 |
Hey! Som hos mange andre, flyder fjernbetjeningerne på sofabordet og jeg skal derfor indenlænge investere i en universal fjernbetjening til mit udstyr (valget falder nok på Logitech One) Derfor er jeg begyndt at undersøge mulighederne ved at kontrollere PS3'eren ved hjælp af IR, da der jo ikke er nogle universal fjernbetjeninger der understøtter Bluetooth (så vidt jeg er orienteret) Det er jo kendt at det er muligt at tilslutte en PS2 remote + modtager via en USB-adapter og på den måde styre de mest basale funktioner. Dog er det nærmest umuligt at opdrive denne fjernbetjening, selv på brugtmarkedet. Er der derfor nogen der har fundet en anden løsning? Jeg har fundet disse to fjernbetjeninger, og specielt den første ser fornuftig ud pga. den lille modtager: Nogen der har erfaringer med ovenstående? // mattias |
|
![]() |
|
JayBee36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Jeg har lige bestilt den seneste IR2BT, der er opdateret til at fungere med firmware 2.41. Selv om du kun vil benytte basale funktioner er der udfordringer. En af disse er power off på ps3. Denne er understøttet af IR2BT. Se evt mere på IR2BT. Jeg er klar over at den er udsolgt på nuværende tidspunkt, men jeg er kommet til at bestille en ekstra på grund af server problemer. Den vil komme til salg når jeg har modtaget den.
|
|
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005 Front Monitor Audio GS20 Focal Sib+Cub2 |
|
![]() |
|
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Okay, super - det lyder som om at det er sådan noget jeg er ude i Jeg har sendt dig en besked! Hvis der er andre med erfaringer, så sig blot frem... |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
det der.. det jo simpelthen genialt ;)
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Eller denne løsning Som jeg bruger.. PS3 har nu fået SLUK funktion i menu'n, så derfor er vi kun ude i en "tænd" funktion som du går glip af. Der er vist også problemer med IR2BT og den nyeste 2.41 fw.. Prisen er ca. 120,- for den løsning jeg købte hos www.coolshop.dk
|
|
![]() |
|
JayBee36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
pendec:
Den seneste sending af IR2BT blev holdt tilbage indtil problemet med fw 2.40 - 2.41 var blevet løst. Det lader til at man kun delvist havde implementeret blue-tooth stacken, men det er rettet nu. Alle tidligere IR2BT skal sendes ind og opdateres. |
|
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005 Front Monitor Audio GS20 Focal Sib+Cub2 |
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Er det blevet besluttet at de skal sendes tilbage? Jeg synes Bruce fra IR2BT har sagt vi skal vente lidt endnu.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |