|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 12-Juli-2008 kl. 22:21 |
Fuck, 75kr lige ud af vinduet Det ser fedt ud, og en super innovativ idé, men jeg kan åbenbart ikke finde ud af det. Har i prøvet det? Hvad er jeres oplevelser? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
har prøvet demoen og den var godt nok kedelig...
![]() |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det skulle jeg vist også have gjort.. Så slet ikke at der var demo. Så kun reklame, og det så fedt ud. Det gøre det også når det lykkes, men det er ordentlig hjernegymnastik...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
hehe tror os kun det var inde på us der var en demo
![]() |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hey er der Thropies i det spil ?
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
jeg synes demoen var spændende.. men der er andre PS store spil der står højere på min liste må jeg indrømme ^^
|
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Jeg har købt spillet til PSP, da jeg desværre skulle væk fra min ps3 i nogle dage :) Jeg har gennemført 7 levels vil jeg tro. Det er meget sjovt, dog til tider meget svært. |
|
![]() |
|
![]() |
PSP udgaven er sikker lettere Jeg kan dog kun droemme om 7 level. Og ja man kan bygge egne baner, men tror jeg foerst vil koncentrere mig om at laere at gennemfoere nogle af dem. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Naa, det gaar bedre nu. Kunne dog taenke mig at controlleren var mere foelsom. Nogle gange gaar det for langsomt med at faa drejet skidtet. Kan god anbefales hvis man har et roligt sind, gerne vil slappe lidt af og dyrke hjernegymnastik. Forresten, har i set nogle af de PSN spil, der blev annonceret paa E3? Bl.a. FLOWER ser fedt og smukt ud, samt PixelJunk EDEN. Og der kommer ogsaa et Ratchet spil til 100kr. Og SIREN skulle komme i denne maaned. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Det er kun Super Stardust HD der har trophies lige nu, ellers kan man se hvad der kommer i nærmeste fremtid: http://www.thesixthaxis.com/2008/07/14/ps3-trophy-support-li st/ Til Civilization Revolutions forsvar, har de et eget scoreboard system hvis man spiller "Game of the Week". |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |