|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 10-Juli-2008 kl. 10:55 |
jeg overvejer at lave en ordre hos dvdpacific.com
måske på en 4-5 styks.. men.. skal jeg bestille dem hver for sig eller bare lave ordren samlet? jeg tænker på at chancerne for at blive taget i tolden jo er større ved at bestille flere.. eller sender de alligevel hver for sig? og hvordan er portopriser derinde? :) Mvh Sebastian |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Det kan ikke betale sig at handle hos DVD Pacific hvis man kun bestiller én film ad gangen. Jeg bestiller altid ordre på 7-8 dvd'ers størrelse, for at spare på forsendelsen, og for at pakken ikke skal blive alt for stor. Jeg har bestilt langt over 100 gange og er blevet snuppet to gange, så siden er næsten 100% toldsikker i praksis.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg bestiller altid samlet, vælger så Swedish Post som forsendelse. De samlede forsendelsesomkostninger får du oplyst inden du bekræfter din ordre, de afhænger af forsendelsesform og antal/vægt. |
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
tak for et hurtigt svar i to.
er glad for du siger det du siger naiera :) er sku lidt bekymret for told ved at bestille derinde.. især hvis jeg ska bestille flere, for så bliver pakken jo lige pludselig lidt halvstor :/ men jeg må bare krydse fingre og ellers betale :) |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Efter ha kikket lidt på amazon.co.uk og dvd pacific, har jeg svært ved at gemmenskue deres fragt priser, er der nogle som kan komme med ex. på fragtpriser, hvis man køber 1 eller 3-4 stk. blu ray'er |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvor svært kan det lige være at lægge x antal film i kurven og gå til betaling, vælge forsendelse og se _præcis_ hvad en given forsendelsesmetode koster for x antal film?
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Man kan også læse her. Alle fragtpriser udregnes som
fast_beløb + antal_enheder * fragt_per_enhed hvor man skal huske at enhed = disc. En two-disc udgivelse tæller altså reelt for to film. Derudover gælder det selvfølgelig at express luftpost er dyrere end kameldriverposten. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Til Stampe og JesperLund, jeg takker for jeres svar. Det er rigtigt, at man bare kan vælge og lægge i kurven, det er heller ikke svært. Men at skulle vælge hvilken transport form, der er bedst og billigst samt sikkerst. Og til hvilken pris, der faldt jeg fra. Hos amazon.co.uk nåde jeg helt frem til betalingen, uden at kunne se hvad transporten ville koste, kun dvd skiverne var oplyst med pris, ikke den samlede pris incl. transport. Så jeg stoppede der. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Alle er sikre i den forstand at pakken kommer frem, men nogle forsendelser er hurtigere end andre. Jeg har ca 18 dage som gennemsnit for surface mail, den billigste.
Toldrisiko må ikke diskuteres her da SKAT er sponsor for forumet (just kidding...), men der er nyttig information på dahf.dk, hvis du skulle være interesseret. Rule #1: just don't get caught. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |