recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken indgange/opsætning skal bruges?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken indgange/opsætning skal bruges?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Terning Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken indgange/opsætning skal bruges?
    Sendt: 15-Juli-2008 kl. 08:11

Hej alle,

Jeg har et Mediecenter med VGA og DVI udgang. Jeg skal have tilsluttet en Plasma (46PZ80) og min projektor til mediecenteret.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre med hensyn til hvilken port jeg skal bruge til hver. Jeg tænkte på at købe en DVI-splitter og så køre DVI til både TV og projektor. Projektoren kan køre 1280x720 men fjernsynet kan køre 1080p. Vil det være den bedste mulighed eller skal jeg tænke på at gøre noget andet?

Mange venlige hilsner

Martin

Til top
Terning Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2008 kl. 11:13
Jeg har købt en DVI-splitter og kører nu DVI gennem projektorens og TV'ets HDMI indgange. Det virker perfekt, det eneste er at jeg skal skifte opløsning til 1920x1080 når jeg ser film på TV'et og til 1280x720 når jeg ser film over projektoren... men den klarer jeg nok.
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu